Gjest tjolahoppsannsa Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 En kompis med peiling sier at ca 10% av oss har sikre og "målbare" forstyrrelser, men at ingen er helt frie. Uten at det betyr så mye. Det som er verre er at 1 av 3 som går til privatpraktiserende leger har forstyrrelser som påvirker diagnoser. De er ikke så somatisk syke eller syke i det hele tatt som de vil gi inntrykk av. Passe sykt, esse. 0 Siter
Gemini Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Si señora Du får være glad det er spansk og ikke gresk som er "ditt språk"... :-) Solsikke heter iliotropio på gresk. Girasol klinger litt bedre må jeg innrømme... hehe 0 Siter
Gjest hyppig nickbytte er best Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Jeg skifter ofte nick pga. anonymiteten. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Du får være glad det er spansk og ikke gresk som er "ditt språk"... :-) Solsikke heter iliotropio på gresk. Girasol klinger litt bedre må jeg innrømme... hehe He,he 0 Siter
Gemini Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Gemini er stjernetegnet mitt, altså Tvillingene. Et utslag av dårlig fantasi, men har hengt ved meg så lenge at det liksom "er" meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.