Gjest in or out Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Jeg har en bukse som er for lang. Har ingen symaskin og tenkte å brette den inn med sikkerhetsnåler. Ser at noen også bretter jeansen opp. Er det like ok å brette den andre veien? 0 Siter
Gjest in or out Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 stiftemaskin....eller sykehustape sykehustape?? holder det da? 0 Siter
flisa Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 sykehustape?? holder det da? Ja - holder til og med i vask noen ganger 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Jeg bretter alle buksene mine opp utover og syns det er kult. Men ikke brett mer enn en gang, og ikke større brett enn 4-5 cm. 0 Siter
Idéfix Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Jeg bretter alle buksene mine opp utover og syns det er kult. Men ikke brett mer enn en gang, og ikke større brett enn 4-5 cm. Jeg syns godt at bretten kan være 10 cm. også. Men bare en brett. Ulik smak 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Jeg syns godt at bretten kan være 10 cm. også. Men bare en brett. Ulik smak Ja, så tøff er nok ikke jeg. 0 Siter
Gjest in or out Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Jeg bretter alle buksene mine opp utover og syns det er kult. Men ikke brett mer enn en gang, og ikke større brett enn 4-5 cm. Men er jeg helt utenfor om jeg velger å brette den innover? Helt ærlig: ser det rart ut? 0 Siter
Sofline Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Jeg bretter alle buksene mine opp utover og syns det er kult. Men ikke brett mer enn en gang, og ikke større brett enn 4-5 cm. Er det moderne? 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Men er jeg helt utenfor om jeg velger å brette den innover? Helt ærlig: ser det rart ut? Jeg syns det ser rart ut, og min personlige mening er brett ut, eller ikke brett. Men dette er olabukser da. om det er annen bukse så må du brette innover. Hilser forresten fra mannen i hjørnet her som sier at ingen noen sinne må høre på klesråd fra meg... 0 Siter
Gjest soljenta_83 Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Jeg syns heller du burde brette utover. Jeg bretter alle buksene mine utover, og synes det er finere enn innover. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Ja - holder til og med i vask noen ganger Jøss. Er det ingen som kan legge opp ei bukse for hånd lenger??? Tar femten minutter.Fallesting. Eller attersting, om man vil det skal se ut som maskinsøm. Selv jeg som er en kløne med "håndarbeid" kan dette og har kunnet det siden jeg var ti år. 0 Siter
flisa Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Jøss. Er det ingen som kan legge opp ei bukse for hånd lenger??? Tar femten minutter.Fallesting. Eller attersting, om man vil det skal se ut som maskinsøm. Selv jeg som er en kløne med "håndarbeid" kan dette og har kunnet det siden jeg var ti år. Det kan jeg også det - men jeg prøvde å hjelpe hun som ikke kunne Jeg sydde min egen konfirmasjonskjole jeg..... 0 Siter
cecily Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Definitivt ikke innover. Det var på tidlig 90-tallet at det var kult, da gjerne med fargede binderser i kantene. 0 Siter
Gjest in or out Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Definitivt ikke innover. Det var på tidlig 90-tallet at det var kult, da gjerne med fargede binderser i kantene. takker for ærlige tilbakemeldinger. Men hvis jeg velger å brette bukse utover, kan jeg ta bruke sikkerhetsnåler? Eller ser det også teit ut? 0 Siter
cecily Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 takker for ærlige tilbakemeldinger. Men hvis jeg velger å brette bukse utover, kan jeg ta bruke sikkerhetsnåler? Eller ser det også teit ut? Det kan bli tøft og det kan se dumt ut. Kommer an på antrekket ellers, tror jeg. 0 Siter
org Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Definitivt ikke innover. Det var på tidlig 90-tallet at det var kult, da gjerne med fargede binderser i kantene. Hm? Jeg bruker fargede binderser ennå, jeg. Altså svart på svart bukse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.