Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hipp hurra! :)

Ah, akkurat det jeg håpet på, litt ekstra hurrarop i natten, spes fra gamle kjenninger jeg liker så godt.

Sikkert lurt å legge seg snart. Jeg vet det ligger en pakke i skapet i spisestua. Dumt om man ikke klarer å våkne tilstrekkelig til å pakke opp *barnslig*

Ah, akkurat det jeg håpet på, litt ekstra hurrarop i natten, spes fra gamle kjenninger jeg liker så godt.

Sikkert lurt å legge seg snart. Jeg vet det ligger en pakke i skapet i spisestua. Dumt om man ikke klarer å våkne tilstrekkelig til å pakke opp *barnslig*

På bursdager er det jubilanten som bestemmer tempoet, må vite. ;) (det må selv utålmodige snart-fireåringer skjønne!)

Annonse

Gratulerer med dagen! :-)

Håper det ellers står bra til med deg og gjengen. Her er alt bare bra. Skal begynne å jobbe igjen i morgen etter 4 ukers ferie .... urk

Alt er utrolig vel med meg og gjengen :o) Hadde det bare ikke vært for Knut *ler*

Man har nærmer seg 90 og har funnet sin hylle i livet. Dvs. man har funnet den store hylla og arbeider seg litt over mot en smalere hylle *s*

Alt ved det gamle? Hva skjer'a?

[email protected]

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...