Heffalomp Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Noen som har sett denne eller hørt noe om den? Bra eller dårlig? Usikker på om vi skal se den i dag, ser jo at filmen varer i over 2 timer og det kan fort bli lenge for en 2- og 4 åring.... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Jeg har ikke sett den, men den virker kuul. Vil likevel tro at en 2-åring er for liten. Og at det blir for lenge å sitte i ro. 4-åring kan nok kose seg, selv om jeg tror den passer bedre for litt eldre barn. Sånn 6-7 år og oppover. 0 Siter
rudolfine Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Her var mannen med gutta våre på 4,5 og snart 7 år på kino i går og såg Biler. Storebror koste seg veldig,han forsvant nesten inn i filmen, og glemte nesten både brus og godteriene. Lillebror på 4,5 koste seg også, men syns visst filmen var litt lang. Han er heller ikke så veldig til å se på f.eks. tv til vanlig, heller, og tar seg gjerne en pause i barne-tv. Pappa'n hadde visst også hatt det greit, den var litt morsom for voksne også, forsto jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.