Gå til innhold

voldtekten....

Anbefalte innlegg

var på båten,slappet virkelig av,sett fram til og komme bort fra mas og kjas her hjemme...

jeg satt og nøt en kald øl i sola på dekkda vi la fra kai og sendte sms til venner om at dette skulle bli en drømmetur.

men det ble ett helvete....mildt sagt..

drakk rolig og funuftig alkohol og kan ikke si at jeg var tydelig beruset,men jeg var litt brisen bare..

samboer ville legge seg og jeg ville være oppe litt lenger,satt en stund og snakket med noen fra england,så gikk jeg inn i pianobaren..

fant en ledig stol ved pianobordet og kjøpte meg en drink..

kom i prat med de andre og det var god stemning,vi sang og klappet..

plutselig kjenner jeg noe kaldt under toppen min på ryggen,noe spisst,jeg får mistanke m at det er en kniv,jeg ser på siden av meg og ser den muskuløse sterke mannen,jeg blir redd for livet mitt..får panikk..

jeg bruker denne om du ikke gjør som jeg sier sa han..

gå ned på dekk 6 med meg,vi skal i lugaren..

nei sier jeg..jo sier han og presser kniven hardere mot ryggen min..

nede på lugaren så slenger han meg på sengen ,drar opp toppen min,slik at jeg ikke får beveget armene...han voldtar meg,jeg tør ikke skrikke,ber bare om at han skal stoppe,at jeg vil ikke,men han forsetter og forsetter,det er så vondt,så vondt....

plutselig ber han meg suge han,kniven ligger på nattbordet og han minner meg på det...

jeg prøver og han presser på hodet mitt,jeg brekker meg,får ikke puste..

så plutselig blir han helt rabiat og nærmest skriker...kom deg til helvete ut og dette holder du kjeft om.

jeg flykter ut,inn i lugaren til samboer,hyler og skriker,er redd...

samboer løper bort i resepsjonen og melder i fra..

jeg tør ikke sitte alene i lugaren og ser i det jeg går ut at han som voldtok meg går litt lenger framme enn meg...serhan gå opp trappene og ut på dekk..sikkert for og kaste kniven..

sykepleier kommer og tar seg av meg,vi får nu hemmelig lugar og jeg peker ut gjerningsmannen neste dag.

han blir tatt opp til kapteinen og får beskjed om at prøver han og oppsøke meg så havner han i arresten..

han fikk gå fritt rundt på båten i 2 døgn og jeg måtte sitte isolert i en lugar i frykt for og møte han om jeg gikk ut..

de var en stund snakk om og sette meg av i england og få meg rettmedisinskt undersøkt der,men det ble bestemt at det skulle vente til vi var tilbake i norge...

akkurat som de ikke trodde på meg,akkurat som de ikke tok meg på alvor..

men det skjedde....

2 døgn etter voldtekten ble jeg undersøkt av lege,lite beviser,gått for lang tid...

han som voldtok meg nekter på det hele,sier det var frivillig..så han har anmeldt meg for falsk anmeldelse...

jeg er redd,stoler ikke på noen...

er helt forferdelig og ha mistanke om og ikke bli troddd når det virkelig skjedde..

dette har ødelagt meg helt,sover nesten ikke og uten søvn holder jeg på og klikke...er så sliten,liten og redd..

panikk når tlf ringer,angst for nytt avhør,det var så jævlig at jeg finner ikke ord,som ett nytt overgrep..

har angst hv

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/242482-voldtekten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

javelda1365380927

kjære vene.. det er forferdelig det du har opplevd.

Helt jævlig at du skulle/skal være nødt til å erfare dette.

Sånne svin skulle vært jhhfhfjklkmgrrrrrrrgrrrr...!!!

Håper du får hjelp til og bearbeide dette, at du har mange støttespillere rundt deg.

Ønsker deg alt godt videre (ulykkeskvota di må være oppbrukt nå!)

Si fra om du trenger noen og snakke med...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/242482-voldtekten/#findComment-1882974
Del på andre sider

Gjest Serafin

kjære vene.. det er forferdelig det du har opplevd.

Helt jævlig at du skulle/skal være nødt til å erfare dette.

Sånne svin skulle vært jhhfhfjklkmgrrrrrrrgrrrr...!!!

Håper du får hjelp til og bearbeide dette, at du har mange støttespillere rundt deg.

Ønsker deg alt godt videre (ulykkeskvota di må være oppbrukt nå!)

Si fra om du trenger noen og snakke med...

Tøfft av deg å skrive om det. Jeg skjønner ikke at det går ann å være så fæl.

Samtidig så blir kvinner ikke nok ivaretatt. Du ble ikke nok ivaretatt! Det å la det mennesket gå fritt omkring mens du må sitte inne i lugaren !! Det er jo vannvittig.

Vi kvinner burde nesten vite hvordan vi skulle handle i en slik situasjon....så vannvittig det enn kan høres.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/242482-voldtekten/#findComment-1886443
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...