Gå til innhold

Vektøkning?

Anbefalte innlegg

Gjest x-røyk
Skrevet

Ønsker å høre andres erfaring med vektøkning når det gjelder røykeslutt.

Har sluttet for kort tid siden, og kjenner allerede at klærne strammer litt mer. Prøver å være bevisst på hva jeg spiser også, men noe skjer tydeligvis.

Skrevet

Sluttet for to år siden i september. Har gått opp ca 5 kg i løpet av den tiden. Elsker dem ikke akkurat, men de er lettere å bli kvitt en røyksuget heldigvis:-)

Skrevet

Jeg la på meg ca 1 kg, men det forsvant visst etter en stund. Pass på hva du putter i munnen i den tiden du merker/kanskje merker et savn etter røyk. Etter hvert merker du nok at kondisen har blitt bedre slik at fysisk aktivitet går lettere.

Skrevet

Jeg la på meg ca. to kilo etter røykeslutten, har ingen innvirkning på utseendet..

Snacky1365380698
Skrevet

Sluttet for 2,5 år siden. La ikke på meg noe som helst. Men så trener jeg regelmessig og var veldig oppmerksom på hva jeg puttet i munnen. Men forbruket av mentolpastiller, tyggis og pastiller gikk til værs :)

Skrevet

Jeg la på meg 15 sure kilo!

Ble litt mer småspising, ja, og alt smakte bedre når jeg hadde vært røykfri en stund.

Nå har jeg klart å ta av meg 10, og har bare fem igjen. Inspirasjonen kommer av at jeg er forelska (hehe) og det passa bra.

Må innrømme at vektøkninga var en enorm "motivasjon" til å begynne igjen, men jeg har klart meg til nå.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg sluttet å røyke for 5 uker siden og har begynt å trene på helsestudio for å unngå vektøkning. Resultatet er -4 kg foreløpig;-)

• 3 uker senere...
Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Jeg sluttet å røyke for 5 uker siden og har begynt å trene på helsestudio for å unngå vektøkning. Resultatet er -4 kg foreløpig;-)

Så bra!

Du gir inspirasjon!

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...