Gjest mistet menstruasjonen Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Jeg har mistet menstruasjonen min fullstendig. Det er tre måneder siden jeg sist hadde mens. Jeg føler at jeg er helt hormonelt i ubalanse. Vet ikke om jeg er premenstruell eller ikke. har hørt noe om at menstruasjonen kan forsvinne i 6 måneder uten at det er noe medisinsk galt. Bør jeg oppsøke lege pga dette?. 0 Siter
Sofline Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Ja, du bør absolutt gå til legen med dette. Mensen (hvis den vanligvis er regelmessig) forsvinner ikke uten grunn i tre måneder. 0 Siter
Åsemor Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Du bør absolutt ta en tur til legen. Det kan være grunner til at den er borte som det kan være lurt å finne ut av... 0 Siter
frosken Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Ofte er det ikke noe galt, det kan være noe så enkelt som stress :-) Men hvis det ikke normaliseres snart, så kan det jo være greit å nevne det for legen. 0 Siter
asterix Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Hvis du selv føler at du er i hormonell ubalanse og i tillegg har mistet mensen i flere mnd. bør du jo så klart oppsøke lege. 0 Siter
Gjest mistet menstruasjonen Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Hvis du selv føler at du er i hormonell ubalanse og i tillegg har mistet mensen i flere mnd. bør du jo så klart oppsøke lege. jeg har også begynt på noen medikamenter i samme tidspunkt som jeg mener at menstruasjonen ble borte. Står ingenting i felleskatalogen om at dette er en bivirkning. Men jeg blir snart sprø av å ikke få menstruasjon. 0 Siter
asterix Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 jeg har også begynt på noen medikamenter i samme tidspunkt som jeg mener at menstruasjonen ble borte. Står ingenting i felleskatalogen om at dette er en bivirkning. Men jeg blir snart sprø av å ikke få menstruasjon. Jeg synes du bør oppsøke lege. Om det er medikamentene som er skyld i problemene bør du jo kanskje uansett skifte til en annen type medikamenter om mulig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.