Gjest Karusellen Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Noen som har gode råd mot karusell dagen derpå? Har drukket 3 glass vann og tatt to panodil zapp. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Spise noe fet mat, egg og bacon er en klassiker. 0 Siter
Gjest Karusellen Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Spise noe fet mat, egg og bacon er en klassiker. Å? Hvorfor akkurat det? Ikke at jeg har det i hus da.. 0 Siter
Gjest GTM Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Chips, cola og tv-titting. Har også hørt at McDonaldsmat faktisk smaker godt dagen derpå, men jeg er ikke helt overbevist... En venninne av meg påstår at en lang, varm dusj hjelper, men det har aldri funket på meg. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Hvis du er mann. Ta deg en ronk, da slapper du mer av etterpå. 0 Siter
Gjest Karusellen Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Chips, cola og tv-titting. Har også hørt at McDonaldsmat faktisk smaker godt dagen derpå, men jeg er ikke helt overbevist... En venninne av meg påstår at en lang, varm dusj hjelper, men det har aldri funket på meg. Skal i selskap om et par timer, så jeg kan ikke bare slenge i dag 0 Siter
Gjest Karusellen Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Hvis du er mann. Ta deg en ronk, da slapper du mer av etterpå. Er ikke mann :> 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Å? Hvorfor akkurat det? Ikke at jeg har det i hus da.. Det er noe med fettet, har jeg lest eller hørt en plass. Jeg kommer meg ofte om jeg spiser det til frokost. Mat bør du uansett få i deg, da føler man seg ofte bedre etterpå. Junkfood er også dagen derpå mat. 0 Siter
keinstein Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Hvis du er mann. Ta deg en ronk, da slapper du mer av etterpå. Kvinner også. Sex frigjør endorfiner, demper angst og stress. Bakrus er mye angst og psykosomatiske greier. 0 Siter
keinstein Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Hold blodsukkeret oppe med mat, få i deg litt salt, litt kaffe og mye vann. Blodsukkerfall er det mest ubehagelige og forsterker angst, du blir kvalm og slapp. 0 Siter
Gjest Karusellen Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Hold blodsukkeret oppe med mat, få i deg litt salt, litt kaffe og mye vann. Blodsukkerfall er det mest ubehagelige og forsterker angst, du blir kvalm og slapp. Har ikke noe angst da. Har fått i meg litt riskjeks. 0 Siter
keinstein Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Har ikke noe angst da. Har fått i meg litt riskjeks. Tabben er å ikke spise. Alkoholen roter til blodsukkerreguleringen og leveren bruker mye blodsukker for å omdanne alkoholen. Jeg tror det blir et slags opphold eller ubalanse på et visst punkt i nedbrytningen over tid og blodsukkeret faller brått. 0 Siter
Gjest Karusellen Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Tabben er å ikke spise. Alkoholen roter til blodsukkerreguleringen og leveren bruker mye blodsukker for å omdanne alkoholen. Jeg tror det blir et slags opphold eller ubalanse på et visst punkt i nedbrytningen over tid og blodsukkeret faller brått. Så en sjokolade burde hjelpe? 0 Siter
Gjest nixfix Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Så en sjokolade burde hjelpe? nei nei nei. Spis omelett og jus f.eks. Ikke sjokolade! Du trenger proteiner for å holde stabilt blodsukker 0 Siter
Gjest Karusellen Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 nei nei nei. Spis omelett og jus f.eks. Ikke sjokolade! Du trenger proteiner for å holde stabilt blodsukker Har ikke egg. 0 Siter
keinstein Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Så en sjokolade burde hjelpe? I rette tid, ja. Det tror jeg. De fleste har vel kjent at de blir brått sultne og samtidig begynner å skjelve, svette og få angst. Det er mye blodsukkerts skyld. Skjelvingen er også mangel på kalium. 0 Siter
Gjest nixfix Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Har ikke egg. da tar du noe annen vanlig sunn mat. Vet ikke hvordan det er med deg, men min mage blir ikke helt god av mye alkohol. Da hjelper det ikke å kjøre på med junk, men ta heller noe sunt. 0 Siter
Gjest nixfix Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 I rette tid, ja. Det tror jeg. De fleste har vel kjent at de blir brått sultne og samtidig begynner å skjelve, svette og få angst. Det er mye blodsukkerts skyld. Skjelvingen er også mangel på kalium. sånn får jeg dagen etter hvis jeg spiser for mye chips eller søtsaker. 0 Siter
keinstein Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 sånn får jeg dagen etter hvis jeg spiser for mye chips eller søtsaker. Hm. Sikkert et reguleringsproblem. Hypoglukemisk? Hyperglukemisk? 0 Siter
Gjest GTM Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Skal i selskap om et par timer, så jeg kan ikke bare slenge i dag Huff da. Det høres ikke gøy ut. Jeg er avhengig av å kunne daffe en hel dag etterpå :-) Prøv sjokolademelk. Høres kanskje grusomt ut, men det hjelper. God bedring! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.