Hope Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 ups, brukte kolokrem i dag og farget brynene. Ikke ante jeg at brynene tok så godt farge....så nå er de absolutt en nyanse for mørke. Er det noe jeg kan gjøre for å lysne? Har hørt noe om kull, eller brent fyrstikk, men husker ikke hvordan ... Noen råd? 0 Siter
frosken Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Aske har jeg lært at kan brukes, evt. sigarettaske. 0 Siter
Gjest farger ikke Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Jeg vet ikke, men godt de ikke ble orange som på en venninne..... 0 Siter
org Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Sitron har jeg hørt kan brukes, men har aldri prøvd det selv. Ufarlig er det iallefall å forsøke. 0 Siter
Gjest forvinner fort Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Gni med aske. Bruk rikelig med renseprodukter morgen og kveld, gni litt ekstra. Farge på bryn forsvinner fort. Bruk litt sminke (pudder, krem..) i ansiktet og ta litt på brynene også, så demper du litt på fargen i dagene før overskuddsfargen har forsvunnet av seg selv. 0 Siter
Lurveline Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Bruk peelingkrem og skrubb vekk, husk hudkrem etterpå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.