Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du forsvinner fra MSN hele tiden. Men ja, jeg vil gjerne være med på tur. Først må du forklare hva en bikerbabe er, da.. :P

Skrevet

Still naken, med øl........da er det garantert suksess..

Skrevet

Still naken, med øl........da er det garantert suksess..

Jeg er oppdratt til å ikke sitte på med sjåfører som drikker.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Forsvinner fra MSN? Jeg har knapt sett han der. Driver han forskjellsbehandling, tro?

Skrevet

Jeg er oppdratt til å ikke sitte på med sjåfører som drikker.

Pasasjeren er fritatt fra slike bestemmelser vet du :-)

Skrevet

Pasasjeren er fritatt fra slike bestemmelser vet du :-)

Så det er jeg som skal drikke ølen? I så fall går jeg for vodka. Skal det være, så skal det være.

Skrevet

Forsvinner fra MSN? Jeg har knapt sett han der. Driver han forskjellsbehandling, tro?

Jeg har knapt sett han der også, derfor denne tråden ;)

Skrevet

Forsvinner?? du er jo aldri der jo

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Forsvinner?? du er jo aldri der jo

Har du sett etter meg?

*Blunker med lange vipper*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har knapt sett han der også, derfor denne tråden ;)

Godt å høre at det er flere av oss! Jeg begynte så smått å helle til at han hadde blokkert meg. *Litt mindre bekymret*

Skrevet

Har du sett etter meg?

*Blunker med lange vipper*

Har ikke jeg ????

;-)

Skrevet

Men har vi en avtale på onsdag? I såfall så kommer jeg med Glim på baksetet?

Skrevet

Godt å høre at det er flere av oss! Jeg begynte så smått å helle til at han hadde blokkert meg. *Litt mindre bekymret*

Bra :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Har ikke jeg ????

;-)

Jeg titter stadig etter deg. Hvis du har sett etter meg også, så har vi vært svært uheldige i timingen vår.

Skrevet

Men har vi en avtale på onsdag? I såfall så kommer jeg med Glim på baksetet?

Da kommer jeg i alle fall ikke naken. Og eventuell "trening" gjøres ikke med publikum ;)

Skrevet

Da kommer jeg i alle fall ikke naken. Og eventuell "trening" gjøres ikke med publikum ;)

Det kan jeg leve med ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det kan jeg leve med ;-)

Din lille luring! Er det trekant du er ute etter siden du gjør avtaler med meg og Glimtipper samtidig?

Skrevet

Din lille luring! Er det trekant du er ute etter siden du gjør avtaler med meg og Glimtipper samtidig?

Oh yeahhh, Du busta meg nå ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Oh yeahhh, Du busta meg nå ;-)

He he!

Det høres fristende ut...

Amber og jeg har tilbudt mrxx trekant noen ganger, uten at han helt har slått til.

Jeg er litt usikker på å dra inn en annen jente, siden jeg ikke kjenner Glimtipper så godt.

Amber derimot, vet jeg at er ei rålekker rype. Du vil ikke vurdere henne i stedet?

Skrevet

He he!

Det høres fristende ut...

Amber og jeg har tilbudt mrxx trekant noen ganger, uten at han helt har slått til.

Jeg er litt usikker på å dra inn en annen jente, siden jeg ikke kjenner Glimtipper så godt.

Amber derimot, vet jeg at er ei rålekker rype. Du vil ikke vurdere henne i stedet?

Jeg trenger han mer, jeg prøver tross alt å lære meg deep throathing.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...