Gjest soljenta_83 Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 NHar hørt et par stykker si det er veldig bra,men er det noen her som har prøvd det? Tror det koster rundt 150 kr 0 Siter
citygirl Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Jeg ville aldri ha kjøpt vaffeljern på Nille. Ei heller noe annet elektrisk utstyr. 0 Siter
Gjest soljenta_83 Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Jeg ville aldri ha kjøpt vaffeljern på Nille. Ei heller noe annet elektrisk utstyr. Jeg har litt betenkeligheter med det jeg og,men siden to jeg kjenner sier det er bra så må det vel være noe i det. Får se om jeg får flere svar 0 Siter
Gjest bl.a. her Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Jeg har litt betenkeligheter med det jeg og,men siden to jeg kjenner sier det er bra så må det vel være noe i det. Får se om jeg får flere svar Hadde vel heller kostet på meg litt å kjøpt på et "sikkert sted" http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_ViewParametricSearch-Dispatch;pgid=bVZsy0IMnt0000E4VzBJQEe_0000Uv_xbQ4n 0 Siter
Gjest Bomlink Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Hadde vel heller kostet på meg litt å kjøpt på et "sikkert sted" http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_ViewParametricSearch-Dispatch;pgid=bVZsy0IMnt0000E4VzBJQEe_0000Uv_xbQ4n Bomlink! 0 Siter
Tralla Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Hvis det er samme standard som vannkokeren som du kan kjøpe der, så MÅ du styre unna. Min gniene sjef kjøpte den, og den bruker ca 10 min på å koke 1 liter vann, og virker bare hver andre gang. Nei sleng på en hundrelapp eller to til å få noe skikkelig heller. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Sikkert greit nok; men ikke forvent et vaffeljern som steker raskest eller best. Og om det fortsatt lever etter 5 år har du flaks. Produktene de selger der er billige fordi de er satt sammen av rimelige komponenter. På en så enkel mekanisme som et vaffeljern er nok forskjellene på kvalitet/jobbutførelse av mer marginal art, men kvalitet i forhold til forventet brukstid vil nok være merkbar ;-) 0 Siter
Gjest ville ikke gjort det Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Har kjøpt et på Europris, og det var noe skikkelig ræl! :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.