Gjest Ikke lyst i det hele tatt Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Jeg har ikke lyst i det hele tatt til å trene nå. Har tråkket mye i dag og kjenner at jeg ønsker å sige ned i sofaen. Er det allikevel lurt å tvinge seg ut å trene? 0 Siter
cecily Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Med mindre du har erfaring med at det blir gøy når du først har begynt, så ville jeg ikke tvunget meg selv ut. Trening skal være lystbetont, ikke noe en forbinder med uhygge. 0 Siter
Piraye Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Trur det e greit å holde kontinuiteten i treningen selv om man ikke vil. Man er glad at man gjorde det når man er ferdig. Kan kutte ned økta litt. 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Mtp sunnhet, fysisk aktivitet og lignende, så er det uten tvil lurt. Er sjelden man gleder seg til å trene (uansett hvor morsomt det skal være, ifølge andre), så skal man droppe det hver gang man egentlig ikke gidder, så tror jeg det blir igjen få mennesker som faktisk trener. Èn gang i mellom, derimot, er det bare sunt å gi faen, og bli i sofae. 0 Siter
Gjest Isostar Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Mtp sunnhet, fysisk aktivitet og lignende, så er det uten tvil lurt. Er sjelden man gleder seg til å trene (uansett hvor morsomt det skal være, ifølge andre), så skal man droppe det hver gang man egentlig ikke gidder, så tror jeg det blir igjen få mennesker som faktisk trener. Èn gang i mellom, derimot, er det bare sunt å gi faen, og bli i sofae. Jeg gleder meg til de fleste øktene. Men så er det også interesse nr. 1. 0 Siter
Speak Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Jeg tar en økt uansett. Men ikke om jeg er syk. MEN økta er kortere/lettere enn jeg vanligvis trener. Og så får man så utrolig god samvittighet. Men jeg bør vel si at jeg må gjøre det. Ellers finner jeg alle mulige grunner til å la være neste gang også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.