Gjest jobbsøkeren Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Kan noen komme med ideer for hva man svarer på positive eller sterke sider om seg selv og negative eller svake sider om seg selv. Vet jo selvfølgelig at man skal svare om seg selv men står litt fast i å komme på ting. 0 Siter
Sofline Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Positive: Positiv God til å samarbeide/jobbe selvstendig Lærer fort Effektiv Systematisk, ordensmenneske Bevarer oversikten i stressede situasjoner Negative: Dårlig til å ta kritikk (men når jeg tenker over det, kan jeg godt ta den til meg) Jobber ikke så bra alene (best hvis det ikke er så mye selvstendig jobbing i firmaet) Kan ha for høye forventninger til meg selv Kan vente for mye av andre 0 Siter
Gjest jobbsøkeren Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Positive: Positiv God til å samarbeide/jobbe selvstendig Lærer fort Effektiv Systematisk, ordensmenneske Bevarer oversikten i stressede situasjoner Negative: Dårlig til å ta kritikk (men når jeg tenker over det, kan jeg godt ta den til meg) Jobber ikke så bra alene (best hvis det ikke er så mye selvstendig jobbing i firmaet) Kan ha for høye forventninger til meg selv Kan vente for mye av andre Supert. Der fikk du meg til å tenke. Tenkte å notere ned litt for da forbereder jeg meg best. Tusen takk!! 0 Siter
Sofline Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Supert. Der fikk du meg til å tenke. Tenkte å notere ned litt for da forbereder jeg meg best. Tusen takk!! Jeg sier fra hvis jeg kommer på flere. :-) Det er ikke lenge siden jeg var i jobbsøkerfasen selv, og jeg kom aldri på slike ting da (heldigvis ble jeg ikke spurt til intervju). 0 Siter
Gjest jobbsøkeren Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Jeg sier fra hvis jeg kommer på flere. :-) Det er ikke lenge siden jeg var i jobbsøkerfasen selv, og jeg kom aldri på slike ting da (heldigvis ble jeg ikke spurt til intervju). Flott! Synes det er vanskelig å snakke om positive / negative sider (eller sterke/svake) men har jeg tenkt gjennom det så får jeg prøve å svare som at dette er helt greit. Ikke må jeg virke som at jeg har innøvde svar og ikke må jeg komme uforberedt. Lett skal det ikke være, svett, svett 0 Siter
Sofline Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Flott! Synes det er vanskelig å snakke om positive / negative sider (eller sterke/svake) men har jeg tenkt gjennom det så får jeg prøve å svare som at dette er helt greit. Ikke må jeg virke som at jeg har innøvde svar og ikke må jeg komme uforberedt. Lett skal det ikke være, svett, svett Lykke til! :-) Det er vel ikke favorittspørsmålene til noen. Det lønner seg å forberede seg, tenk om man ikke kommer på noe å si i farta. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.