Gjest er det noe galt med meg? Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Hvorfor går folk på byen? Er det bare for å få seg noe eller er det rett og slett fordi de synes det er artig? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Jeg synes det er morsomt Det er veldig fint å bare ha en fest med venner også, men ute på byen kan man titte på andre, drinkene er bedre og kanskje treffer man noen interessante mennesker? 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Fordi det er utrolig kjedelig å danse hjemme i sin egen stue... 0 Siter
Sofline Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Fordi det er morsomt. Deilig å slå seg løs en gang i blant. Jeg går ikke ut for å få meg noe -jeg har hjemme. Jeg går heller ikke ut for å glo på mannfolk. Nå skal det legges til at jeg ikke går på byen så ofte. 0 Siter
Tralla Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Jeg går på byen fordi jeg synes det er kjekt. Treffer mange kjente og slår seg løs. Har ennå ikke gått ut for å "få meg noe", men skulle kanskje begynnt med det snart... *titter seg rundt i den tomme stua, og regner ut hvor lenge det var siden sist...* 0 Siter
4barns mor-77 Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 sikkert begge deler, tenker jeg.. Jeg går ut på byen for å synge karaoke... Kjempeartig! Vi er en hel vennegjeng som elsker å synge, så da blir det naturlig å møtes på stedets karaokebar. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 For å danse, se på kjekke bartendere, høre bra musikk, fjolle med venninder, skravle med kompiser, drikke drinker - men aldri for å "få meg noe"... 0 Siter
flisa Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Det er skummelt. Jeg vil heller på restaurant og spise og skravle og drikek vin - med en gang de setter på musikk drar jeg....hæler ikke å sitte og smile og nikke og ikke få kommunisere. 0 Siter
KaVa Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Når jeg drar på byen, er det for å ha det artig! Danse, drikke, flire og møte folk. Jeg er ikke ute etter å "få meg noe" - det får jeg så ofte jeg lyster hjemme ;-) 0 Siter
Hawkwind Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 For å være sosial med venner og bekjente eller å være på sjekker'n. En del av oss kutter ut mye av den slags når vi blir eldre, og bytter ut disco med restaurant eller hjemmebesøk *s* 0 Siter
Lucretia Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Ikke for å få meg noe iallefall, har samboer. Men vi går ofte ut, og da fordi vi synes det er gøy. Treffe venner og bekjente, og gjerne bli kjent med nye folk! Vet at man kan treffe venner uten å gå ut på byen også, og det gjør vi jo. Men ute på byen treffer vi jo så mange andre også 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Jeg vet ikke. Jeg gikk på byen da jeg var 16-20. Jeg liker ikke danse, hører litt dårlig så jeg kan ikke føre en samtale, og jeg har kjæreste så jeg er ikke ute etter noe sånt. Jeg ville sikkert hatt behov for å gå på byen igjen hvis jeg ble singel. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 For å danse og ha det gøy sammen med venner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.