smurf78 Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Vet at talteiden bare er på 3 timer. Vil det si at man kun kan bruke mp3 spilleren/radioen i 3 timer også? Isåfall kan man jo nesten ikke høre på musikk hvis man skal bruke ringe/sende sms med den i tillegg. Lurer også på om man kan koble til egne hodetelefoner. 0 Siter
Gemini Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Jeg kjenner ikke telefonen, men jeg er ganske sikker på at mobiltelefoner bruker mye mer batterikapasitet for telefonsamtaler enn annen bruk, for å kunne sende og motta signaler. 0 Siter
Gjest nokia 6280 Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Jeg har ... men dette har jeg ikke testet ut. Ikke får jeg testet det heller ..... da den allerede er på reparasjon , vet ikke når jeg får den tilbake for reparasjonskøen på Nokia 6280 er visst kjeeeempelang .... *dritt-telefon* 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Tror med stor sikkerhet at du kan bruke mp3 spilleren lengere for den bruker lite størm har jeg merket. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.