Hatsumomo Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Har en Ikea lenestol i semsket skinn. Kommet noen svarte flekker på hodet av lenestolen, hvordan fjerner man slikt? Litt vann og zalo? 0 Siter
Gjest zebradyr Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Den må renses med spesialmiddel, som anbefalt i ikeas brosjyrer om vedlikehold av slike møbler. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 21. august 2006 Forfatter Skrevet 21. august 2006 Den må renses med spesialmiddel, som anbefalt i ikeas brosjyrer om vedlikehold av slike møbler. Har du noe link? eller må jeg bare ringe dem? 0 Siter
Gjest zebradyr Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Har du noe link? eller må jeg bare ringe dem? Jeg hadde en brosjyre, men hvor er den nå? Søk litt på egnede ord på Google kanskje? 0 Siter
Gjest satan sjøl Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 bruk kun vann og dytt kluten ned i flekken. ikke gni til siden for da vil flekken bli større...ikke bruk rensemiddler som jif,zalo osv for det finnes egne middler for denne type stoff.. har ikke hatt sånne tekstiler selv,men har opplevd en panisk vasking av dette hehe altså...våt klut og press den ned i flekken.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.