Ulrikke Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Vi har en halvåpen løsning, vel... Ingen dør imellom, men trappegangen går mellom stua og kjøkkenet på en måte, så passasjen mellom er mye smalere enn rommene er. Vi trives godt sånn! Man har oversikt og er mer sosial enn om det var et HELT eget rom... Men jeg vet ikke om jeg hadde villet ha stua "i" kjøkkenet, på en måte... Eller omvendt... En eller annen slags adskillelse, sånn at jeg ikke ser oppvasken vi ikke har giddet å rydde inn i oppvaskmaskinen uansett hvor jeg er i stua, det ville jeg nok hatt! 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 vi har nesten åpen løsning i hele leiligheten. Under oppussingen hadde vi tilogmed åpen baderomsløsning, og det ble kanskje litt i overkant. Men vi har god kjøkkenvifte så matlukt er ikke noe problem. Jeg synes det er veldig sosialt med åpen kjøkkenløsning, spesielt når vi har besøk. Vi kan snakke med gjestene ved bordet mens vi ordner på kjøkkenet. 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Jeg angrer på at jeg ikke laget åpen kjøkkenløsning når jeg byttet kjøkken. Kunne lagt kjøkkenet der soverommet er og laget soverom på kjøkkenet. Mye mer trivelig med åpen løsning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.