Gå til innhold

Redd for narkose

Anbefalte innlegg

Om to uker skal jeg inn til sykehuset for å operere mine bryster som siden puperteten har vært forskjellige.

Inntil nå har det vært ganske fjernt, mens nå har jeg plutselig fått stor angst for narkosen. Ser for meg at jeg har to uker igjen å leve, at jeg ikke skal tåle narkosen. Har spurt om det går an å gjøre det med lokalbedøvelse, men det gjør de ikke på denne type operasjon på offentlig sykehus. Jeg var på nippet til å ringe å avbestille hele greia for noen dager siden, men så vet jeg jo at risikoen er svært liten, og dette er noe jeg har ventet på lenge. Så litt dumt å bakke ut nå.

Vurdere å ringe å få snakket med enten operasjonslegen, eller anestilegen, men tenkte jeg ville høre her først om noen har noen trøstende ord?

Hvor stor er risikoen for at noe skal gå galt?

Hilsen meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/242644-redd-for-narkose/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...