Gå til innhold

Svigermor og svigerfar er blitt direkte drittsekker!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå tror jeg du må slutte å røyke så mye crack, og sitte her og fantasere.

Så det har altså vært trolling hele veien, dette?

".........................................."

årh.. nå må du gi deg... Dette er helt seriøst! Det er kjlart jeg kunne diktet opp denne historien, men da burde jeg heller vært mer kreativ, som for eksempel: Sersjanten tok samboeren min bakfra fordi han ikke ville spise opp maten sin!... eller... svigerforeldrene mine sendte en bombe i pakke til ham fordi de var kjempe sure på ham!

You pick one!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 155
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

47

• flisa

24

• Solsikkefrø

6

• sheba

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, der bringer du på bane ett tema gitt:

Hvorfor skal ikke kvinner også ha obligatorisk verneplikt/førstegangstjeneste? Det er vel ikke mange gode unnskyldninger igjen nå, i vår moderne tid?

Jeg vet at kvinner som runder 30 og ikke har fått barn _kan_ bli utkalt i prinsippet, men de tre gangene pr jubelår det skjer, så er det bare å si omtrent hva som helst for å slippe, er det ikke?

"........................................."

For det første så er jo verneplikten idiotisk nok i seg selv. Vi burde mye heller ha en profesjonell hær med folk som vil være der.

Og for det andre. Jeg er selv jente men ser jo på jenter rundt meg at de ikke har mye å gjøre der. Ville blitt vel mye giiid, ææææsj osv da vel. Hvordan skulle de fått brukt rettetanga på håret i felten?

Skrevet

Ikke vet jeg om samboeren din er av typen som smører tjukt på når han gjenforteller, men uansett er det lite voksent av ham å referere alt som blir sagt. Det tjener ikke til annet enn å skape intriger, irritasjon og sinne.

Skrevet

Dette begynner å bli mer enn lovlig åpenbart fabrikert :-)

"......................................"

Det forbauser meg ikke ett sekund om det finnes slike svigerforeldre.

Jeg fikk selv servert følgende gloser da min eks selv klippet av og sydde opp buksa si til en shorts:"Du må få deg et kvinnfolk som kan sy opp buksene dine!" Og det var ikke med en humoristisk snert...

Skrevet

Det forbauser meg ikke ett sekund om det finnes slike svigerforeldre.

Jeg fikk selv servert følgende gloser da min eks selv klippet av og sydde opp buksa si til en shorts:"Du må få deg et kvinnfolk som kan sy opp buksene dine!" Og det var ikke med en humoristisk snert...

Ja, svigerforeldre.....:

En nybakt mor bruker lang tid på å få til amminga. Etter en stund kommer det fra svigermor:

"Du har godt av å få deg en i trynet du også som er vant til å få til alt".

Gjest mann som ikke vil ha kvinner i militæret
Skrevet

må bare si en liten ting til i denne diskusjonen angående kvinner og forsvar:-)

vi kvinner hyler og skriker om likestilling alle veier i samfunnet vårt, men det er merkelig stille når det kommer til forsvar og det militæret;-)

vel, burde vi ikke delta vi også, når vi tross alt kan gjøre masse?

tror mange ganger ikke jenter ser poenget i det, men vi er likestilt med gutta om vi får samme opplæring og vi burde faktisk ofre litt når vi forlanger å bli likestilt, da må vi være likestilt også!:-)

(erter nok mange på meg nå, men det får så være)

Greit med jenter i militæret, men ville nok ikke hatt de ved siden av meg i strid.

Ikke det at jeg tror at jentene ikke skulle klare det fysisk, og kanskje de fleste skulle klart det psykisk også.

Jeg tenker egentlig mer på min reaksjon om jeg har ei flott jente på min flanke som blir skadet under ild. Tror nok jeg ville tatt mer sjanser på vegne av hele troppen, enn jeg ville gjort med en mann.

Det ligger jo litt enten i genene eller tillært som gjør at vi gutta vil ta vare på jenter.

Dere kan nok ikke vente at gutter i militæret skal behandler dere som en av gutta og samtidig skal de samme gutta "beskytte" dere hjemme. De fleste jenter jeg kjenner, har jo valgt menn som de føler seg trygge hos.

Skrevet

årh.. nå må du gi deg... Dette er helt seriøst! Det er kjlart jeg kunne diktet opp denne historien, men da burde jeg heller vært mer kreativ, som for eksempel: Sersjanten tok samboeren min bakfra fordi han ikke ville spise opp maten sin!... eller... svigerforeldrene mine sendte en bombe i pakke til ham fordi de var kjempe sure på ham!

You pick one!

Bare velg selv, de høres omtrent like troverdige ut som hovedinnlegget ;-)

Skrevet

Greit med jenter i militæret, men ville nok ikke hatt de ved siden av meg i strid.

Ikke det at jeg tror at jentene ikke skulle klare det fysisk, og kanskje de fleste skulle klart det psykisk også.

Jeg tenker egentlig mer på min reaksjon om jeg har ei flott jente på min flanke som blir skadet under ild. Tror nok jeg ville tatt mer sjanser på vegne av hele troppen, enn jeg ville gjort med en mann.

Det ligger jo litt enten i genene eller tillært som gjør at vi gutta vil ta vare på jenter.

Dere kan nok ikke vente at gutter i militæret skal behandler dere som en av gutta og samtidig skal de samme gutta "beskytte" dere hjemme. De fleste jenter jeg kjenner, har jo valgt menn som de føler seg trygge hos.

Enn om ei schtøgg jente ble skadet, da?

;-)

Skrevet

Ja, svigerforeldre.....:

En nybakt mor bruker lang tid på å få til amminga. Etter en stund kommer det fra svigermor:

"Du har godt av å få deg en i trynet du også som er vant til å få til alt".

Og svigermora mi kalte meg "Djevelens verk"..!

Må innrømme at jeg tok det mer som en kompliment, jeg da... :o)

Gjest LOTUS78
Skrevet

Ikke vet jeg om samboeren din er av typen som smører tjukt på når han gjenforteller, men uansett er det lite voksent av ham å referere alt som blir sagt. Det tjener ikke til annet enn å skape intriger, irritasjon og sinne.

Tror hele familien både unge og eldre overdramatiserer situasjonen der. Det faktisk en del unge mennesker som ikke greier å se situasjonen sin i perspektiv. Om noen år sitter den unge far å forteller om hvor gøy det var i militæret. Men når de er der fremstiller mange det som helvetes forgård.

Skrevet

For det første så er jo verneplikten idiotisk nok i seg selv. Vi burde mye heller ha en profesjonell hær med folk som vil være der.

Og for det andre. Jeg er selv jente men ser jo på jenter rundt meg at de ikke har mye å gjøre der. Ville blitt vel mye giiid, ææææsj osv da vel. Hvordan skulle de fått brukt rettetanga på håret i felten?

Til det du sier i første avsnitt, så er det vel den veien det går nå. Altså at Forsvaret ikke vil ha de som er uinteresserte, umotiverte, utrente og "ubrukelige". Dette ble også uttalt av Forsvarssjefen nylig, og så vidt jeg vet er det langt færre som avtjener verneplikten nå enn tidligere.

Gjest Tips pressen!
Skrevet

"Fenriken kaller dem "fittehår" (de som har glemt å barbere seg skikkelig) "jøde-svin" og "aushwitz-horer"..."

Dette synes jeg dere skal gå til pressen med, det ville jeg ha gjort TVERT!

Gjør det, dette bør komme ut.

Det verste jeg har hørt..

Skrevet

Og svigermora mi kalte meg "Djevelens verk"..!

Må innrømme at jeg tok det mer som en kompliment, jeg da... :o)

Ja, må prøve å ta det som komplement. Det er sikkert mange "svigermor"historier:-)

Gjest en kommentar
Skrevet

Skal man lyve og dikte opp tull, så bør man ihvertfall ikke røyke for mye crack først :-)

At et befal kaller rekruttene for "fittehår" finner jeg ikke så usannsynlig - det er en helt utrolig mangel på både intelligens, modenhet og generellt vett i deler av forsvaret. Men det er jo harmløst i slike tilfeller. "Jødesvin" tviler jeg på en befal slipper unna med i lengden, selv om det sikkert kommer an på hvem, hva og hvor.

Nekt av mat? No way. Definitivt ikke. Det er kun jegertropper som blir kjørt på måter som ellers ville vært ulovlig. Og de har muligheten til å gi seg.

Nei, dette ble rett og slett for dumt.

"....................................."

"Nekt av mat? No way. Definitivt ikke. Det er kun jegertropper som blir kjørt på måter som ellers ville vært ulovlig. Og de har muligheten til å gi seg."

Feil. Ikke på det befalskurset jeg gikk på. Måtte greie oss uten mat en periode ute skauen alene. Og på øvelse med overnatting i snøhule.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

"Jeg sa at både jeg og babyen var veldig glade fordi han skulle ut av nord-leiren"

Den babyen må være superinteligent, når man vet at han bare er 3 måneder gammel.

Men nå lurer jeg litt på om denne historien bare er oppspinn. Slik kan det ikke være i millitæret. Det nekter jeg å tro.

Eller så har du klaget og grått så mye på telefonen til mannen din at han føler at han må "trøste deg" ved å dikte opp noen skrekkelige historier, slik at du skal tro at det ikke bare er du som har det ille liksom.

Gjest en kommentar
Skrevet

Opplevde mye rart i militæret. Holder ikke det du forteller som umulig, men litt uvanlig. Mye drittprat fra offiserne, men ikke så grovt som du nevner.

Folk som ter seg slik skaffer seg fort uvenner. To skikkelige drittsekker på det befalskurset jeg gikk på, terget på seg en rad andre. Til slutt fikk de nok. De skaffet seg stokker fra skauen. Så ble fyren lagt i bakken og holdt der, men andre brukte stokkene og slo løs. Det ble ingen etterspill.

Og nesten etterspill ikke for ham som på kloss hold fyrte av rødfis (øvelseammusjon, gir glohet krutt-eksos langt ut av geværrøret) mot øyet til medsoldat. Heldigvis hadde han briller så han mistet ikke øyet. Han som fyrte av rødfisen slapp med litt kjeft fra en offiser.

Gjest en kommentar
Skrevet

Opplevde mye rart i militæret. Holder ikke det du forteller som umulig, men litt uvanlig. Mye drittprat fra offiserne, men ikke så grovt som du nevner.

Folk som ter seg slik skaffer seg fort uvenner. To skikkelige drittsekker på det befalskurset jeg gikk på, terget på seg en rad andre. Til slutt fikk de nok. De skaffet seg stokker fra skauen. Så ble fyren lagt i bakken og holdt der, men andre brukte stokkene og slo løs. Det ble ingen etterspill.

Og nesten etterspill ikke for ham som på kloss hold fyrte av rødfis (øvelseammusjon, gir glohet krutt-eksos langt ut av geværrøret) mot øyet til medsoldat. Heldigvis hadde han briller så han mistet ikke øyet. Han som fyrte av rødfisen slapp med litt kjeft fra en offiser.

Et PS. Den andre drittsekken slapp pussig nok unna da kameraten ble banket opp. Men han fikk gjennomgå senere.

Skrevet

"Jeg sa at både jeg og babyen var veldig glade fordi han skulle ut av nord-leiren"

Den babyen må være superinteligent, når man vet at han bare er 3 måneder gammel.

Men nå lurer jeg litt på om denne historien bare er oppspinn. Slik kan det ikke være i millitæret. Det nekter jeg å tro.

Eller så har du klaget og grått så mye på telefonen til mannen din at han føler at han må "trøste deg" ved å dikte opp noen skrekkelige historier, slik at du skal tro at det ikke bare er du som har det ille liksom.

Sånn kan det være i militæret, jeg fikk mange historier fra eldstemann. Det var dager med lite mat og ute i snøen og vasse over elva med klærne over hodet i isvann. Og befale var jævlige.

De skal sile ut de som ikke greier påkjenningen og de som ikke klarer å følge ordre. Eldstemann var også nordpå, dersom de er på samme sted kan det nok stemme. Min likte seg han da.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Sånn kan det være i militæret, jeg fikk mange historier fra eldstemann. Det var dager med lite mat og ute i snøen og vasse over elva med klærne over hodet i isvann. Og befale var jævlige.

De skal sile ut de som ikke greier påkjenningen og de som ikke klarer å følge ordre. Eldstemann var også nordpå, dersom de er på samme sted kan det nok stemme. Min likte seg han da.

Jo, men det var helst munnbruken jeg tenkte på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...