Gjest muuto Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Jeg er lykkelig gift med faren til mine to barn på 8 og 9 år. Vi har det veldig fint sammen på alle måter. Sexlivet er variert og spennende. Men i senere tid har jeg ofte drømmer om at JEG (verdens mest trofaste person) er utro eller sammen med andre menn. Drømmer hvor fantastisk det er med den nye partneren. Jeg drømmer ikke om en person jeg kjenner eller har sett tidligere i livet. Hvorfor skjer dette?? Jeg har ikke opplevd forandringer,er sammen med en trofast mann og har ingen ønske om å såre han jeg elsker og er gift med! Er det noen drømmetydere der ute som vil analysere litt for meg her? 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Kansje en fantasi fordi du er trygg på deg selv/han/dere? -at du derfor tillater deg å drømme? Kan dette være med på å piffe opp sexlivet enda mer? -bare noen tanker =) 0 Siter
Mistera Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Utroskap kan bety Ønsketenking. Kan også bety åndelig utroskap, eller at du savner å gjøre noe annet med partneren din. 0 Siter
Gjest tulletemor Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Utroskap kan bety Ønsketenking. Kan også bety åndelig utroskap, eller at du savner å gjøre noe annet med partneren din. Eller så var det rett og slett en drøm. Herregud, går det virkelig an å overanalysere alt?? 0 Siter
Mistera Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Eller så var det rett og slett en drøm. Herregud, går det virkelig an å overanalysere alt?? Jaja, deg om det! Noen tror faktisk at drømmer har noe med underbevisstheten våres å gjøre... Og hun spurte da... Så derfor lette jeg det opp til henne:) 0 Siter
flisa Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Tenk på alt annet du drømmer som er like rart -ikke noe å bry seg om. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Du slipper i hvert fall å lure på om du er sanndrømt, siden du vet at du er trofast. Det hadde vært verre om du drømte at mannen din var utro, da hadde du måttet lure på om underbevistheten din hadde oppdaget tegn du ikke har tenkt over. 0 Siter
Gjest en annen forklaring Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 I følge Freud er drømmer kongeveien til det ubevisste. Der dukker tanker opp man undertrykker. Årsaker til undertrykking av tanker kan være angst for noe skal skje eller at hjernen forsøker å få orden på tanker om tidligere hendelser. Siden du ikke ønsker å være utro, kan ikke forklaringen være ønsketenkning, men heller at du undertrykker tanker om utroskap fordi du ser konsekvensen av utroskap som sterkt uønsket og vil distanser deg fra slikt. I drømme har man ikke de samme sperrene, hjernen kan jobbe mer fritt med å skape orden på tankelivet under drømme. Derfor har man gjerne nokså bizarre drømmer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.