Gå til innhold

Hjelp.... jeg får gyno ("bitch tits")! haster!

Anbefalte innlegg

Gjest mann21

Har et STORT problem!

Jeg er en gutt på 21år som har begynt å få det man

kaller gyno ("bitch tits"). Jeg var endel plaget med

gyno når jeg var i puberteten, men det gikk vekk etter

en stund. Jeg er også kraftig overvektig.

Nå... over til årsaken:

For ca. 2uker siden brukte jeg noe som heter

19-norandrostenedione som er et pro-hormon.

Dette skulle jeg aldri ha gjort!

Etter ca. én ukes bruk, ble brystene mine ømme og

jeg kjente harde klumper under dem.

Nå har det altså gått 2uker siden jeg rørte pro-hormonene,

men fremdeles har jeg ømme bryster og klump under

dem. Tror nesten klumpene har blitt større og

brystvortene føles en tanke stiv.

Hva gjør jeg ?

Jeg har absolutt ikke lyst til å gå til legen, for da må

jo jeg si at jeg har brukt pro-hormoner (er jo doping!).

Stopper ikke denne utviklingen seg snart ? Eller blir

det verre for hver dag som går ?

Hvor lenge vil jeg ha ømme bryster ?

Og.... vil klumpene gå vekk ?

VÆR SÅ SNILL Å SVAR! Jeg har ikke lyst til å få

pupper :-(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/24281-hjelp-jeg-f%C3%A5r-gyno-bitch-tits-haster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stikk på det lokalet gymmet og prøv å få tak i noe nolvadex, clomid eller arimidex så fort som mulig!

Hvis ikke så stikk til en lege, han skriver sikkert ut noe til deg! Dessuten er ikke doping ulovlig, så legen din har ikke så mye han skulle ha sagt!

Alternativet dersom det ikke går tilbake av seg selv, er en operasjon til rundt 20 lapper...

Pål Sand, almenlege

Kjære mann 21.

Gynekomasti el."Bitch tits"er en kjent bivirkning av anabole steroider.Moralen er,bruk det ikke.Hvis du bare har brukt det en gang og ikke bruker det igjen,vil nok forandringene gå tilbake.Hvis dette ikke skjer,bør du oppsøke lege.Legen har taushetsplikt,så du skal ikke være redd for å oppsøke ham el.henne.

• 5 år senere...

Stikk på det lokalet gymmet og prøv å få tak i noe nolvadex, clomid eller arimidex så fort som mulig!

Hvis ikke så stikk til en lege, han skriver sikkert ut noe til deg! Dessuten er ikke doping ulovlig, så legen din har ikke så mye han skulle ha sagt!

Alternativet dersom det ikke går tilbake av seg selv, er en operasjon til rundt 20 lapper...

Hei. Jeg har også brukt steroider. Og det er 3 dager siden jeg slutta kuren. Jeg slutta etter 3 uker pga jeg fikk litt vett i hodet og skjønte hva jeg hadde gjort feil. MEN TIL SAKEN!.

Siden det er 2 uker siden veit jeg ikke om det går bort med nolva. MEN vært et forsøk.

40mg ED nolva helt til det går bort.

gå til legen er lurt.. Men en oppersjon kan du få gratis av legen. Synes han ikke du skal få den gratis så koster dt bare 12 000,- i norge. Og i sverige er det MYE billigere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...