Gjest for min del,er det å røyke Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 hva gjør du ,som du ikke bør? 0 Siter
Gjest Røykeslutt har også konsekvenser... Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Biter negler og spiser is! 0 Siter
meg__123! Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Biter negler og spiser is! spiser for mye sjokolade... 0 Siter
birdie Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Jeg tror ikke jeg gjør så fryktelig mye galt for tida; å rive neglebånd er vel min største last. Det er vel mer spørsmål om hva jeg _ikke_ gjør, men som jeg burde gjøre; sånn f.eks. å bevege legemet litt innimellom. Jeg har nettopp kommet i fast jobb, og når første lønning kommer inn på konto melder jeg meg inn på treningsstudio. Trur eg. 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Det er mange ting jeg ikke burde gjøre. hmmm. Det jeg burde slutte med aller først er å røyke. Hadde vært fint å slutte med kraftuttrykk også. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Spise for lite, jobber for mye, sover for lite.. 0 Siter
Gjest fortsatt narkoman Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Jeg tror ikke jeg gjør så fryktelig mye galt for tida; å rive neglebånd er vel min største last. Det er vel mer spørsmål om hva jeg _ikke_ gjør, men som jeg burde gjøre; sånn f.eks. å bevege legemet litt innimellom. Jeg har nettopp kommet i fast jobb, og når første lønning kommer inn på konto melder jeg meg inn på treningsstudio. Trur eg. Du var jo en gang treningsnarkoman. Hva er skjedd? 0 Siter
birdie Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Du var jo en gang treningsnarkoman. Hva er skjedd? Skylder på ungene, jeg. Jeg er egentlig mer vanemenneske enn treningsnarkoman - det var rett og slett en rutine før, å trene en gang eller to om dagen. Nå har rutinen blitt å være hjemme med ungene, og den har søren meg vært verre bryte enn jeg hadde trodd... 0 Siter
Gjest fortsatt narkoman Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Skylder på ungene, jeg. Jeg er egentlig mer vanemenneske enn treningsnarkoman - det var rett og slett en rutine før, å trene en gang eller to om dagen. Nå har rutinen blitt å være hjemme med ungene, og den har søren meg vært verre bryte enn jeg hadde trodd... OK, da så. Stå på! 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Røyker og sover for lite. Ingen overraskelse for de fleste her inne. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Røyker og sover for lite. Ingen overraskelse for de fleste her inne. Røyker du for lite? *fnise* 0 Siter
EllaJo Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Spiser for uregelmessig, altfor glad i sjokolade og pepsi max, trener sjeldent... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.