Aryane Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 ....amerikanske serier som LOST og Prison Break? Ser jo ikke ut til at de kommer til Norge med det første. Gleder meg til kalde høstkvelder foran TV'en... 0 Siter
Aryane Skrevet 23. august 2006 Forfatter Skrevet 23. august 2006 The pirate bay Der har jeg prøvd å laste ned tidligere, men jeg skjønte ikke mye av det, innviklet system, kanskje det har blitt bedre med tiden? Får prøve.... Takk for svar! 0 Siter
Gjest et forslag Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Der har jeg prøvd å laste ned tidligere, men jeg skjønte ikke mye av det, innviklet system, kanskje det har blitt bedre med tiden? Får prøve.... Takk for svar! Du kan også kjøpe hos amazon eller play. 0 Siter
Mistera Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Mener du da de nye sesongene? Om du mener de nye sesongene så er ikke siste sesong av LOST ferdig innspillt ennå, og ikke Prison Break heller... Desverre... Og venter du på Frustrerte fruer... Ja så må du vente til helt etter juul:( 0 Siter
Aryane Skrevet 23. august 2006 Forfatter Skrevet 23. august 2006 Mener du da de nye sesongene? Om du mener de nye sesongene så er ikke siste sesong av LOST ferdig innspillt ennå, og ikke Prison Break heller... Desverre... Og venter du på Frustrerte fruer... Ja så må du vente til helt etter juul:( Første episode av Prison Break,Sesong 2 ble iallefall sendt på Fox på mandag, den har jeg sett, men skulle gjerne fulgt med videre. 0 Siter
Aryane Skrevet 23. august 2006 Forfatter Skrevet 23. august 2006 Du kan også kjøpe hos amazon eller play. De er jo ikke til salgs enda da! 0 Siter
Mistera Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Første episode av Prison Break,Sesong 2 ble iallefall sendt på Fox på mandag, den har jeg sett, men skulle gjerne fulgt med videre. Oki, ja da er de vel nettopp ferdig med å spille inn:) Kan vel tenkes av DC++ har den? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.