Gå til innhold

Antideppresiva og spørsmål


Gjest Ove

Anbefalte innlegg

Tar 150 mg Efexor daglig grunnet angst og depresjon og selvmordstanker og handlinger.Er livredd for å slutte på de,da det hjelper meg godt.Spurte legen om jeg kunne prøve 225 mg,men det ville han ikke.Da fikk jeg heller bytte over til en annen antideppresiva.Hva kan grunne til dette være?Jeg går til ukessamtaler på Psyk.poliklinikk.Mener det er bedre å prøve en høyere justering av Efexor som jeg liker svært godt og har gått på siden August 2000 enn å begynne på et nytt legemiddel.Dette var han ikke enig med meg i.Hvilke harde facts kan jeg slå i bordet med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Du kan slå i bordet med at din modell er helt i tråd med nasjonale og internasjonale anbefalinger samt sammenfallende med hva alle ledende norske psykiatere mener.

Du må gjerne ta en utskrift.

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du ha hjulpet meg med å finne frem til slike skriverier på nettet som jeg kan ta utskrift av og ha med neste gang jeg skal til ham?

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...