Lillemus Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Takk for tips, men nå har jeg sluttet å bruke tampomger da. Men det er fint at du støtter meg i at "rød sky" fenomenet eksisterer, jeg så at morsan ikke trodde på det. Selvfølgelig kan det lekke gjennom tampongene når man bader! Tråden trekker jo til seg vann og tampongen fungerer som en svamp. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 vet du hva... telttur er en av situasjonene hvor jeg setter aller mest pris på menskoppen. Vanligvis trenger jeg ikke å tømme mer en om morgene og kvelden, det er fordel nr 1. Du slipper å dra rundt på/grave ned - med dårlig samvittighet ekle bind eller tamponger. Du kan fint skylle med vann fra din vannflaske bak en stein hvis du må tømme midt på dagen. Ellers tar jeg meg en liten privat tur etter jeg har varmet opp en kopp med vann. Tar ut koppen, tømmer, smører inn med såpe, skyller med varmt vann & inn igjen. Det er fort gjort i tillegg til tannpussen. Det er en lettelse å slippe alt det vanlige mensstyret på tur synes jeg. Prøv deg fram, når du blir litt mer vant med koppen merker du nok at det går bra nesten over alt. Grave ned bind? Jeg ville heller lagt det i en pose og kastet i et boss.... 0 Siter
annegunn Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Det var ikke ekkelt! - du blør sikkert ikke en slik kopp full på en time, Lillemus - den er stor som et eggeglass! Jeg klarte fint å fylle min på et par timer da jeg hadde kobberspiral... 0 Siter
annegunn Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Sier som Åsemor, jeg - velkommen i klubben :-) Selv om min har ligget i skuffen en stund nå, siden Lillevill ble unnfanget i disse dager for et år siden. 0 Siter
org Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Jeg har fått "rød sky" mange ganger i badekaret, selv om jeg skiftet tampong rett før. Etter at jeg opplevde det første gang, sluttet jeg helt å bade i basseng under mensen. Men nå når jeg bruker damebeger, så er "skyen" et tilbakelagt stadium, og jeg bader også i basseng under mensen igjen. Urk! *s* Men nå er damebeger bestilt, så da slipper jeg den tanken igjen! 0 Siter
Gjest damebeger Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Urk! *s* Men nå er damebeger bestilt, så da slipper jeg den tanken igjen! Da ønsker jeg deg lykke til :-) Du blir helt sikkert fornøyd, du også! 0 Siter
mynaeve Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Men den skal ikke henge på utsiden heller - hehe, det var litt vemmelig Hehe.. Uttrykket "begeret er fullt" blir forresten litt annerledes etter denne tråden. 0 Siter
flisa Skrevet 24. august 2006 Forfatter Skrevet 24. august 2006 Hehe.. Uttrykket "begeret er fullt" blir forresten litt annerledes etter denne tråden. Helt enig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.