Gjest på forhånd takk for svar Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 er det bare en myte at det er vanskelig å opprette nye vennskap som godt voksen? har folk flest nok med seg og sitt fra før ,og har ikke ønske,interesse eller kapasitet til å omgåes flere venner enn de de har fra før? fint å få høre din erfaring 0 Siter
flisa Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 De vennene jeg har de har jeg fått i voksne alder. Da jeg ble skilt ble "vennene" igjen hos eksen. 0 Siter
Gjest på forhånd takk for svar Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 De vennene jeg har de har jeg fått i voksne alder. Da jeg ble skilt ble "vennene" igjen hos eksen. godt å vite at det er håp.er dette venner som var i samme situasjon(altså hadde lite venner selv),eller er det folk som hadde mye venner fra før? i hvilke forbindelser ble du kjent med dem? 0 Siter
Gjest torpedo gull Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 De vennene jeg har de har jeg fått i voksne alder. Da jeg ble skilt ble "vennene" igjen hos eksen. Skjnner godt at vennene dine ble igjen hos ham og ikke ble med deg... 0 Siter
flisa Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 godt å vite at det er håp.er dette venner som var i samme situasjon(altså hadde lite venner selv),eller er det folk som hadde mye venner fra før? i hvilke forbindelser ble du kjent med dem? Min beste venninne blejeg kjent med via jobben - hun driver reklamebyrå og jeg kjøpte noen tjenester av henne - vi har masse felles interesser -hun er 10 år eldre enn meg - men det spiller ingen rolle En annen venninne ble jeg kjent med via barselgruppa jeg gikk i for 9 år siden -siden ansatte sjefen min henne - under påtrykk fra meg - nå jobber hun i Oslo -men vi holder kontakten sporadisk. Så er det alle de jeg har blitt kjent med via DOL -de mailer jeg med jevnt og trutt -de fleste av dem er ikke her på DOL lenger. Vi kan fortelle hverandre alt -koselig. 0 Siter
flisa Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Skjnner godt at vennene dine ble igjen hos ham og ikke ble med deg... Ja - det skjønner jeg også 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Jeg har fått flere venninner (og venner) i såkalt godt voksen alder. Noen har jeg blitt kjent med gjennom jobben, noen i organisasjonsliv og noen er naboer med jevnaldrende barn. Resten av vennene mine kommer stort sett fra studietiden. 0 Siter
Speak Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Jeg har vel egentlig bare 3 gode venninner. Den ene har jeg fått i godt voksen alder. Her har det vært praktisk for oss begge ettersom vi har barn i samme alder + at vi nå har begynt å trene på samme sted. Da blir nytten større enn tidsforbruk/energiforbruk. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Jeg har fått 2 veldig gode venner etter at jeg ble voksen (over 25 år). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.