Gjest knoll@tott Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Blir så piss lei av å ha en sur-bæppel av en kaill! Humørsvingninger bestandig! Vet aldri hvordan humøret hans er. Først normalt humør...plutselig sur og sint...og så plutselig smørblid som om han har dårlig samvittighet! Jeg blir så inni granskauen lei av sånne svigninger! Huff...jeg måtte bare få det ut!!!!!!!!!!! 0 Siter
Gjest Det kan jeg godt forstå Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Kan jeg meget godt forstå! Fra mine erfaringer fra tidligere forhold er det noe av det mest strevsomme å leve med, en fyr med humørsvingninger, og som man aldri vet hvor en har. Er som å leve i et minefelt. Jeg er generelt skeptisk til folk som har store humørsvingninger, fordi det er enormt energikrevende og tildels egoistisk, selv om det jo kan være mange bakliggende årsaker, som man jo må se det i lys av. Men dog.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.