Gå til innhold

Billig bilforsikring?

Anbefalte innlegg

Gjest Noen erfaringer??
Skrevet

Jeg skal kjøpe min første egne bil, er en jente på 28 år. Er det noen som vet om hvor jeg kan skaffe billig delkasko forsikring på bil?

Bilen er en sånn liten bybil.

Har til nå funnet noe hos Vesta til 5600, det er det billigste. Noen som kjenner til noen selskaper der en kan ringe og få et prisoverslag?

Videoannonse
Annonse
Gjest gruffalo
Skrevet

Priser varierer etter merke, risiko osv, osv. Så ta en ringerunde til ulike selskaper. Gjensidige, If, Terra, Vesta og Enter er seriøse aktører her til lands i hvert fall.

Skrevet

Ikke bare se på pris. Se på hva du får for pengene. Og sjekk hvilke selskaper som yter best service.

F.eks. er IF relativt billige det første året, men de yter lite/ingen service. De får flere klager enn de andre selskapene.

Du kan også påvirke prisen ved ulike tiltak. F.eks. brannslokningsapparat i bilen, parkering på egen tomt, høyere egenandel osv. Sjekk litt på dinside så får du flere råd om hvordan du reduserer premien.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...