Gjest soljenta_83 Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Er bedt til kaffe i bryllup,men skal tidligere på dagen i kirken. Det er meningen at man bruker kjole/dress i kirken også vel? 0 Siter
flisa Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Det er det ingen som ser - men det kan jo være praktisk å slippe å skifte så mye 0 Siter
Gjest gudiner Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Ja, men ofte noe annet enn i selve bryllupsfesten da. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Skal middagsgjestene gå rett fra vielsen til festen? I så fall har jo de finstasen på, og jeg synes du burde det samme. Er det mange timer i mellom, og mest praktisk for deg å vente med å skifte, burde ikke det være noe problem heller. 0 Siter
Gjest soljenta_83 Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Skal middagsgjestene gå rett fra vielsen til festen? I så fall har jo de finstasen på, og jeg synes du burde det samme. Er det mange timer i mellom, og mest praktisk for deg å vente med å skifte, burde ikke det være noe problem heller. Ja,middagsgjestene skal gå rett til middagen. Hmm.. må jeg finne enda et nytt antrekk til kirken nå da? 0 Siter
flisa Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Ja,middagsgjestene skal gå rett til middagen. Hmm.. må jeg finne enda et nytt antrekk til kirken nå da? neida! 0 Siter
Gjest soljenta_83 Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 neida! Da tar jeg samme kjolen jeg. Må hjem å skifte om uansett om jeg har den kjolen eller noe annet,så da kan jeg like så godt få brukt kjolen litt mer når jeg har kjøpt den til den anledningen 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Jeg er vant til at man kan troppe opp i vanlige (litt pene) klær i kirken dersom man ikke skal rett til bryllupsfesten etterpå. 0 Siter
morsan Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Det er det ingen som ser - men det kan jo være praktisk å slippe å skifte så mye Jeg så GODT at noen kaffegjester bare kom i shorts og t-skjorte..... :-( Kunne jo ha hatt på seg noe _litt_ penere, da, selv om det var en varm dag.... 0 Siter
Gemini Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Jeg så GODT at noen kaffegjester bare kom i shorts og t-skjorte..... :-( Kunne jo ha hatt på seg noe _litt_ penere, da, selv om det var en varm dag.... Ja, shorts og fx jeans bør man spare seg for i kirken. En pen t-skjorte (uten reklametrykk eller grelle mønstre) og en vanlig bukse (men altså ikke jeans etter min mening) er passende upyntet antrekk for kaffegjester og andre tilskuere i kirken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.