Gå til innhold

Det har skjedd noe fantastisk med min kjære pappa...

Anbefalte innlegg

Gjest sohappy

Det er helt utrolig idag skulle pappa på sykehuset å få cellegift for lungekreften, men på rønktenbildene var svulsten blitt borte. Det var bare arrvev igjen...

Det er fremdeles helt uvirkelig, og mamma og pappa tror det nesten ikke selv, men det er sant. Legene trodde knapt sine egne øyne og sa at dette er utrolig sjeldent...

Det hører med til historien at umistelige pappa var just blitt kristen og vi var rolige og sikre på at svulsten skulle bli borte... Han er også blitt bedt for og vært på sitt første kristelig møte.

Fantastisk... :-)

Fortsetter under...

Gjest sohappy

Morsom du. Prøver å provosere med sånnt religiøst tull?? Eller er du seriøs og forsøker å misjonere ved å finne opp ting?

Tror kanskje du burde gå inn på psykiatri...

Ja, dette er utrolig og jeg prøver ikke å misjonere...

Pappa skal inn igjen for å følge opp dette her for å være helt sikker...

Gjest slependen

Ja, dette er utrolig og jeg prøver ikke å misjonere...

Pappa skal inn igjen for å følge opp dette her for å være helt sikker...

Dere religiøse er virkelig enda dummere enn jeg trodde om dere tror at bønn kan kurere...

Morsom du. Prøver å provosere med sånnt religiøst tull?? Eller er du seriøs og forsøker å misjonere ved å finne opp ting?

Tror kanskje du burde gå inn på psykiatri...

Sohappy gleder seg over at faren sannsynligvis er frisk, og du driver gjøn med henne. For noe tull!

Så flott for dere, sohappy!

Annonse

Gjest slependen

Sohappy gleder seg over at faren sannsynligvis er frisk, og du driver gjøn med henne. For noe tull!

Så flott for dere, sohappy!

Hun driver og ravler om at han er blitt helbreda av bønn og pga at han så lyset, det er bare litt for dumt da.

Gjest enten det er religiøsitet med i bildet eller ikke!tenk bare på p

Dere religiøse er virkelig enda dummere enn jeg trodde om dere tror at bønn kan kurere...

tro kan flytte fjell

Gjest slependen

Du kan da ikke kalle folk psykisk syke bare pga at de tror på noe du ikke tror på. Herlighet.

De tror ikke bare på noe jeg ikke tror på . De tror på noe som ikke finnes, og som snart alle har begynt å skjønner er humbug.

Annonse

De tror ikke bare på noe jeg ikke tror på . De tror på noe som ikke finnes, og som snart alle har begynt å skjønner er humbug.

Kan du dokumentere at det ikke finnes?

Jeg tror ikke på dette selv heller, men jeg vil ikke påstå at det ikke er mulig uten å kunne bevise det.

Gjest svar skyldig?

og hvordan VET du at det ikke finnes?

du tror ikke på noe du ikke har sett eller opplevd selv,da kanskje....

Gjest slependen

Kan du dokumentere at det ikke finnes?

Jeg tror ikke på dette selv heller, men jeg vil ikke påstå at det ikke er mulig uten å kunne bevise det.

Kan du dokumentere at julenissen ikke finnes? Ikke, nei da må han jo finnes da... Mange tror jo på ham...

Gjest slependen

Ikke jeg, så da slipper i allefall jeg å dokumentere noe;o)

Følg med nå da. Du ba meg dokumetere at gud ikke finnes fordi jeg ikke tror på det der.

Så spør jeg deg om du som ikke tror på nissen kan dokumentere at han ikke finnes, men det kunne du ikke nei, det må vel da bety at han finnes det da? Siden du ikke kan dokumentere at han ikke finnes?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...