Gå til innhold

Det har skjedd noe fantastisk med min kjære pappa...

Anbefalte innlegg

Sånt som dette er fryktelig skadelig å innbilde folk. Dette er uvitenskapelig og udokumentert. Et slikt tilfelle er ikke representativt for kreftbehandling.

Og sannsynligvis lyver du.

Muligens av ondskap eller ren dumhet.

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Ikkekristenidetheletattmenåpenforalt

Sånt som dette er fryktelig skadelig å innbilde folk. Dette er uvitenskapelig og udokumentert. Et slikt tilfelle er ikke representativt for kreftbehandling.

Det høres utrolig ut ,ja, men å si at personen som skrev dette lyver er litt drøyt syntes jeg og kunne fint vært unngått.

Men er enig i at å antyde at kristendom har noe med dette å gjøre er HELT FEIL!

Ikke løp og bli kristen folkens, det må man bli på andre premisser....

Gjest abrahamsen

Burde ikke folk som er psykisk syke få hjelp til å skjønne at de er ute å kjøre så de kan få hjelp da?

hallo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DU er syk som ikke greier å godta at andre tror annerledes enn deg.

Gjest abrahamsen

De tror ikke bare på noe jeg ikke tror på . De tror på noe som ikke finnes, og som snart alle har begynt å skjønner er humbug.

DUST!!! Hvorfor bryr du deg da?

Det som er humbug for deg trenger ikke være humbug for andre.

Gjest abrahamsen

Følg med nå da. Du ba meg dokumetere at gud ikke finnes fordi jeg ikke tror på det der.

Så spør jeg deg om du som ikke tror på nissen kan dokumentere at han ikke finnes, men det kunne du ikke nei, det må vel da bety at han finnes det da? Siden du ikke kan dokumentere at han ikke finnes?

Barn tror på nissen, ingen voksne.

Om Gud og Jesus finnes er det ingen som kan besvise, men heller ikke motbevise. Derfor bør du la de som tror få lov til å tro også får du la være å tro.

Annonse

Gjest stripa!!

Det er mer mellom himmel å jord enn det vi vet om.

Hvis faren hennes ble frisk, så la henne glede seg over det, uten å gå inn å si at det er bare tull.

Blir så irritert på folk som må kritisere for slikt, om hun er kristen eller ikke, så la henne tro at det var noe der som gjorde at faren hennes ble frisk..

Lykke til Sohappy, flott at han ble frisk, uansett måte. =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...