Gå til innhold

lengelevehilde.com

Anbefalte innlegg

Gjest til en god sak
Skrevet

ta en titt på siden til kreftsyke hilde. Kanskje noen vil støtte..www.lengelevehilde.com

Videoannonse
Annonse
Gjest totalt anonym
Skrevet

Slike sider styrer jeg unna, fordi det blir for trist for min del.

Dette er tredje gang på noen uker at denne linken blir postet her tror jeg. Er det samme poster nå igjen?

Fint at folk hjelper selvfølgelig, men...

Gjest til en god sak
Skrevet

jeg har aldri postet noe om denne siden før, viste ikke at det var blitt gjort tidligere her på dol

Skrevet

jeg har aldri postet noe om denne siden før, viste ikke at det var blitt gjort tidligere her på dol

Skjønner du mente godt med det og jeg har lest alt og har all medlidenhet med denne familien og alle andre som opplever slike vonde ting. Man blir minnet på at man må leve dagen idag...! Har selv mistet et barn.

Gjest Også totalt anonym
Skrevet

Dette er tredje gang på noen uker at denne linken blir postet her tror jeg. Er det samme poster nå igjen?

Denne linken kan postes hver dag om noen vil for meg, innsamlingen går til en god sak og jeg oppfordrer så mange som mulig til å delta. Kanskje det er reelle grunner til at norske leger har gitt henne opp, de innser hvilken veg det går. Men så lenge det er liv er det håp, tenk på Bengt Eidem, han klarte det.

Dessuten er jo dette et legeforum og hva passer bedre her inne, en diskusjon om dobørster? :)

Skrevet

Kan ikke skjønne at noen kritiserer at de har sett linken før?!?! Jeg er ofte her inne, og har ikke fått den med meg..

Medmenneskelighet, hva er det???

Gjest totalt anonym
Skrevet

Denne linken kan postes hver dag om noen vil for meg, innsamlingen går til en god sak og jeg oppfordrer så mange som mulig til å delta. Kanskje det er reelle grunner til at norske leger har gitt henne opp, de innser hvilken veg det går. Men så lenge det er liv er det håp, tenk på Bengt Eidem, han klarte det.

Dessuten er jo dette et legeforum og hva passer bedre her inne, en diskusjon om dobørster? :)

Ok, beklager kommentaren!

Hvem er Bengt Eidem ?

Gjest Også totalt anonym
Skrevet

Bengt Eidem kan du lese om her:

http://www.vilduhjelpe.com

Bengt Eidem ble ramet av blodkreft og hadde veldig liten sjanse til å overleve. Han var avhengig av en benmargstransplantasjon, men riktig benmarg var svært vanskelig å finne. Det ble startet en aksjon og mange meldte seg som blod- og benmargsgivere. Til slutt fikk Bengt transplantert den benmargen han trengte og er pr i dag frisk. Han har også gitt ut en bok om sine erfaringer. Bengt og hans støttespillere var mye framme i media da han kjempet som verst i fjor.

:)

Gjest Også totalt anonym
Skrevet

Ok, beklager kommentaren!

Hvem er Bengt Eidem ?

Se svar på det forrige innlegget ditt, jeg postet feil, beklager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...