Gå til innhold

Trener du regelmessig?


Gjest Bare en FU!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nei - skulle gjern eha gjort det. De skal bare ha 400 i mnd på Ditt Treningssenter nå - men jeg klarer ikke å få tid. Så jeg får vel grave frem stavene snart igjen - skal til syden i november......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest veldig dååååårlig samvittighet

Aldri......

Jeg sitter ikke i ro på jobben da.

Men så blir jeg heller ikke sliten eller får hjertedunk....så jeg burde absolutt trent noe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dessverre, jeg lever såpass uregelmessig med to barn som er hos meg halvparten av tiden og en kjæreste som er borte i 2 uker og hjemme i 3 uker (og da prioriteres han!) så det blir aldri til at jeg får tatt en fast dag til trening liksom.

Prøver å få tatt noen økter på trimsykkelen innimellom da. Og i dag har jeg syklet til butikken og kjøpt en haug kurver til skapet i gangen og har virkelig fått ryddet der! Litt trim det og. Særlig i kombinasjon med at jeg har vært veldig flink i matveien i dag. :o) Måtte det bare vedvare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-3 ganger i uka med 20min. sykling på trimsykkel og små manualer etterpå.

-Ca. 3 ganger i uka med raske turer med eller uten staver. Varighet: 1/2 - 1 1/2time.

I sommerhalvåret bytter jeg noen ganger ut ovennevnte med jogging som jeg også liker godt.

-Om vinteren hvis det er glatt og/eller kaldt erstattes en av turene pr. uke med svømming i svømmehall.

Jeg har funnet ut at disse øktene passer meg godt, er i midten av 50årene og er fornøyd med dette jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver, men synes det er vanskelig i en travel hverdag :)

Når jeg tenker meg om så sitter jeg knapt rolig i løpet av dagen, så hvis en aktiv hverdag teller, så trener jeg regelmessig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1156356590' post='3257155]

Jeg prøver, men synes det er vanskelig i en travel hverdag :)

Når jeg tenker meg om så sitter jeg knapt rolig i løpet av dagen, så hvis en aktiv hverdag teller, så trener jeg regelmessig ;)

Jeg sitter så rolig om dagen at jeg tror jeg nesten er i dvale....er hjemme på andre dagen med spysjuka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mnja.

Jeg går et brukbart stykke hver dag, og det er bra.

I tillegg prøver jeg å sykle (på ergometersykkel) og drive litt pilates, men jeg "faller ut" i perioder, som feks nå i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - skulle gjern eha gjort det. De skal bare ha 400 i mnd på Ditt Treningssenter nå - men jeg klarer ikke å få tid. Så jeg får vel grave frem stavene snart igjen - skal til syden i november......

Jepp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dessverre....

Har et treningssenter bare noen få meter unna leiligheten nå, så da er det vel snart ingen unnskyldninger igjen for ikke å begynne å trene litt igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en jobb hvor jeg beveger meg mye, så går jeg tur med hunden og sykler litt av og til. Men ikke noe spesielt treningsopplegg.

Utenom det så tar jeg mageøvelser for å holde magen fin. Her skal det ikke slurves. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter så rolig om dagen at jeg tror jeg nesten er i dvale....er hjemme på andre dagen med spysjuka.

Vi kan godt bytte bittelitt ;)

Dette er andre gangen jeg sitter rolig idag. Den første var da jeg spiste litt middag! he he :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1156361858' post='3257340]

Vi kan godt bytte bittelitt ;)

Dette er andre gangen jeg sitter rolig idag. Den første var da jeg spiste litt middag! he he :)

Ræva mi har sovna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...