Gjest Calóni Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Det har kommet en film på kino nå som omhandler det ene flyet 11. september, der hvor de klarte å overmanne kaprerne. Hva heter denne filmen? Noen som vet? På forhånd takk for svar! 0 Siter
Lurveline Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 World Trade Center http://www.nrk.no/nyheter/kultur/5749182.html 0 Siter
Åsemor Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 http://www.filmweb.no/kino/article88292.ece Trodde jeg da... 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 World Trade Center http://www.nrk.no/nyheter/kultur/5749182.html Det virker jo som den filmen når jeg leser omtalen hos NRK, men den tittelen finnes jo ikke på filmweb.no? Andre her foreslår United 93, kan den ha to navn? 0 Siter
Åsemor Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Det virker jo som den filmen når jeg leser omtalen hos NRK, men den tittelen finnes jo ikke på filmweb.no? Andre her foreslår United 93, kan den ha to navn? Det er neppe samme film, hvis du ser på filmweb står det at de har bevisst brukt ukjente skuespillere, noe man ikke kan si Nicholas Cage er. 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 United 93 og jeg synes den var kjempekjedelig ( 0 Siter
Lurveline Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Det virker jo som den filmen når jeg leser omtalen hos NRK, men den tittelen finnes jo ikke på filmweb.no? Andre her foreslår United 93, kan den ha to navn? Det er to forskjellige regissører. United93 har ukjente skuespillere mens World Trade Center har bl.a Nicholas Cage som skuespiller. Så det er nok to forskjellige filmer ja. Hvem av dem som er den du mener er jeg dog ikke sikker på. 0 Siter
Åsemor Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 http://www.imdb.com/title/tt0469641/ http://www.imdb.com/title/tt0475276/ 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Det er neppe samme film, hvis du ser på filmweb står det at de har bevisst brukt ukjente skuespillere, noe man ikke kan si Nicholas Cage er. Hm... Situasjon: En jeg kjenner ønsker at jeg skal ta med meg han på kino (kan ikke gå alene). Han vil se "den der filmen fra 11. september med det flyet hvor det klarte å overmanne kaprerne" som går på et kinosenter her hver ettermiddag for tiden. Når jeg kikker på filmwebs sider er det United 93 som virker mest sannsynlig, mens "World Trade Center" ikke finnes. Da virker det vel mest sannsynlig at det er United 93..? 0 Siter
flisa Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 og jeg synes den var kjempekjedelig ( De kunne jo ikke akkurat lage en annen slutt og sånn da.....? 0 Siter
Åsemor Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Hm... Situasjon: En jeg kjenner ønsker at jeg skal ta med meg han på kino (kan ikke gå alene). Han vil se "den der filmen fra 11. september med det flyet hvor det klarte å overmanne kaprerne" som går på et kinosenter her hver ettermiddag for tiden. Når jeg kikker på filmwebs sider er det United 93 som virker mest sannsynlig, mens "World Trade Center" ikke finnes. Da virker det vel mest sannsynlig at det er United 93..? På kinoen "min" så er det bare united 93 som går iallefall. 0 Siter
flisa Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Hm... Situasjon: En jeg kjenner ønsker at jeg skal ta med meg han på kino (kan ikke gå alene). Han vil se "den der filmen fra 11. september med det flyet hvor det klarte å overmanne kaprerne" som går på et kinosenter her hver ettermiddag for tiden. Når jeg kikker på filmwebs sider er det United 93 som virker mest sannsynlig, mens "World Trade Center" ikke finnes. Da virker det vel mest sannsynlig at det er United 93..? Det er helt sikkert den. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Det er helt sikkert den. Da satser jeg på det, og skylder på dere 0 Siter
flisa Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Da satser jeg på det, og skylder på dere hehe 0 Siter
Lurveline Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Hm... Situasjon: En jeg kjenner ønsker at jeg skal ta med meg han på kino (kan ikke gå alene). Han vil se "den der filmen fra 11. september med det flyet hvor det klarte å overmanne kaprerne" som går på et kinosenter her hver ettermiddag for tiden. Når jeg kikker på filmwebs sider er det United 93 som virker mest sannsynlig, mens "World Trade Center" ikke finnes. Da virker det vel mest sannsynlig at det er United 93..? Da er det sikkert den. 0 Siter
Gjest Niks Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 United 93, og jeg fant den innmari interessant! Skalv da jeg kom ut derfra. Filmen er vel kanskje ikke noen god underholdningsfilm i seg selv, men hvis man har i bakhodet at dette virkelig skjedde for fem år siden, gjør den sterkt inntrykk! 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 De kunne jo ikke akkurat lage en annen slutt og sånn da.....? Det er klart men 47 minutter bare inne i et kontrolltårn og folk som løper rundt og kikker på skjermer, ble i kjedeligste laget. Så var det litt handling og så var det kontrolltårnet igjen. KJEDELIG ) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 United 93, og jeg fant den innmari interessant! Skalv da jeg kom ut derfra. Filmen er vel kanskje ikke noen god underholdningsfilm i seg selv, men hvis man har i bakhodet at dette virkelig skjedde for fem år siden, gjør den sterkt inntrykk! Må man holde lommetørklet klart, altså? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.