flisa Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Har bestilt dette jeg nå: http://www.bluecom.no/kampanje/index_fl.html regner da med å slippe å mer med Telenor å gjøre - fler som har erfaring fra dette? Kjekt når man har ungdom i huset med kjæreste i annen by - nå kan hun ringe så mye hun vil 0 Siter
Gjest midia Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Billigere blir det nok. Husk at det er gratis bare hvis den du ringer til har bredbåndstelefon. 0 Siter
flisa Skrevet 23. august 2006 Forfatter Skrevet 23. august 2006 Billigere blir det nok. Husk at det er gratis bare hvis den du ringer til har bredbåndstelefon. Han sa det var gratis til alle med fasttelefon....? 0 Siter
Excelsion Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Han sa det var gratis til alle med fasttelefon....? Bestillte du det til 80,- mnd så er det gratis til alle fasttelefoner, men hvis du tok det til 20,- i mnd, så er det ikke gratis :-) 0 Siter
flisa Skrevet 23. august 2006 Forfatter Skrevet 23. august 2006 Bestillte du det til 80,- mnd så er det gratis til alle fasttelefoner, men hvis du tok det til 20,- i mnd, så er det ikke gratis :-) Jeg tok full pakke med modem og alt jeg :-) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Ok trodde det var likt hos alle leverndørene jeg. Telenor har vi og der er regelen sånn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.