Gjest dasba Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Er student og skal ha praksis i forebyggende gruppe hos politiet. Har noen erfaring å vise til, noe jeg bør tenke på eller foreslå for å få en meningsfyll praksis? 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Hva er forebyggende gruppe *nysgjerrig* Jeg har bare erfaring med å sjefe politistudenter jeg ;o) 0 Siter
Gjest dasba Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Hva er forebyggende gruppe *nysgjerrig* Jeg har bare erfaring med å sjefe politistudenter jeg ;o) Jeg er selv ikke helt sikker, men tror det er noe med forebygging av mobbing, småkriminalitet, rus hos unge mennesker. Tror bare det. 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Jeg er selv ikke helt sikker, men tror det er noe med forebygging av mobbing, småkriminalitet, rus hos unge mennesker. Tror bare det. Høres veldig spennende ut ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.