Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Old Eagle! Long time og alt og det.....

"bor 70 osl og 30 bkk ? Var'e meninga at vi gamle folka skulle ferske den og si "okei, så det er sånn han har det for ti'a".....? Skjønte ikke en lyd. Forklar?

Men dete må da være ganske elementært at osl og bkk er flyplasskoder, eller kanskje ikke…? bkk er Bangkok. Har hus syd for Bangkok og bruker naturlig nok mye tid der.

:-)

Annonse

Men dete må da være ganske elementært at osl og bkk er flyplasskoder, eller kanskje ikke…? bkk er Bangkok. Har hus syd for Bangkok og bruker naturlig nok mye tid der.

:-)

"I ditt ansikts sved skal du tjene ditt brød" Har aldri hatt tid til å løfte blikket og titte etter flyplasskoder. Når jeg blir rik skal jeg også ha hus ved Bangkok *s* Men foreløpig har jeg gode sandaler og varmt hjerte ;-p

Kos deg der syd! Buruma har kanskje nedlagt?

Hei på deg!

Hus i Bankok ja... tar du imot backpackere på gjennomreise? Hehe...

Flott å høre at du har det bra! Take care, og alt det der!

Klem

Det er alltid plass veit du :-)

Huset ligger et par timers kjøretur fra Bangkok, og ligger 100 meter fra stranda.

Planlegger du tur, så send ivei en mail :-) Reiser nedover igjen i oktober :-)

Det er alltid plass veit du :-)

Huset ligger et par timers kjøretur fra Bangkok, og ligger 100 meter fra stranda.

Planlegger du tur, så send ivei en mail :-) Reiser nedover igjen i oktober :-)

Høres deilig ut! Har ikke planlagt noe enda, men plutselig er jeg der likevel. Har det med å reise helt på impuls... lurer på om det var litt for mye impuls å bestille tur for meg og barna til Tyrkia i oktober, slik som det driver og smeller der nede... Skal man avbestille, tro?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...