Gjest dill dall dompen Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Når satanistene, f.eks. psykologiprofessorer, får smerter, f.eks. hjertesmerter, er de lynraske til å anklage uskyldige, dvs. antakelig den personen de utøver åndstyveri mot og som de forårsaker hjerteproblemer hos. Hele satanistapparatet, med psykologer, psykiatere og folk innen rettsapparatet, kan da bli aktivisert for å få den terroriserte dømt og "uskadeliggjort". Jeg tror flere slike anklagede kan ha blitt ofre for justismord når professoren og likesinnede bruker hele sitt satanistapparat for å få dømt uskyldige. Når de som professoren og andre åndsparasitter forårsaker hjerteproblemer hos, får åndelig hjelp for problemene, kan det hende at professoren får sitt eget hjerte (i tillegg til hjelperens) å klemme på, og forårsaker altså sine egne hjerteproblemer, men anklager altså de han forårsaker hjerteproblemer hos. Stol derfor aldri på anklager fra psykologiprofessorer. Inkluder gjerne psykologer og psykiatere m/fjertefølje i dette rådet. 0 Siter
bb71 Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Var det noe fornuftig i dette innlegget? Da finner jeg det isåfall ikke, og trenger veiledning. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Var det noe fornuftig i dette innlegget? Da finner jeg det isåfall ikke, og trenger veiledning. Kan du ikke slutte med det tullet ditt? Om du har ekte tvangsforestillinger eller ikke - stor variasjon råder du åpenbart ikke over. Kjedelig og irriterende er det. Slutt med det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.