bugge -jenta Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 To nuller gikk bortover en vei. Så treffer de på et åttetall. Den ene nullen til den andre;"Jaggu ser det teit ut med belte!" kanskje en må være pedagog:o) 0 Siter
flisa Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Nei de sa; "at de orker i denne varmen!" 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Nei de sa; "at de orker i denne varmen!" Jeg flirer hver gang jeg hører den vitsen, Mamma lærte meg den, og vel, jeg var liten og tok jo ikke poenget. Da bestemoren min hadde rund dag, fant jeg ut at jeg skulle fortelle oldemoren min en vits om de to nullene.. He he, mamma fikk så ørene flagret! ) 0 Siter
flisa Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Jeg flirer hver gang jeg hører den vitsen, Mamma lærte meg den, og vel, jeg var liten og tok jo ikke poenget. Da bestemoren min hadde rund dag, fant jeg ut at jeg skulle fortelle oldemoren min en vits om de to nullene.. He he, mamma fikk så ørene flagret! ) tror jeg så gjerne! hehe 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 24. august 2006 Forfatter Skrevet 24. august 2006 Nei de sa; "at de orker i denne varmen!" ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.