Hope Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Hei, har kjøpt nytt hus og går staqdig på oppdagelsesferd i hagen. Vi har nå funnet verdens beste plommetrær, men det rare er at plommene er KNØTTsmå, kanskje 2,5 cm i diameter...også er de knallgule. Ser nesten ut som sånne pryd-bær, men det ER plommer. Noen som vet hva slags rare plommer dette er ? 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Nei - men de er veldig gode Vi har et tre i hagen vi også, og det er et tre som har dukket opp helt uoppfordret, altså et vill-tre. Men gode er de 0 Siter
edlih Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Det var sånne i besteforeldrene mine sine hage og da ble de kalt "Eggeplommer" 0 Siter
keinstein Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Tipper det er sukkerplumme eller kreke. 0 Siter
fresja Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Nei - men de er veldig gode Vi har et tre i hagen vi også, og det er et tre som har dukket opp helt uoppfordret, altså et vill-tre. Men gode er de Jeg trodde vill-trær hadde sure frukter? Vi hadde noen sure epler da jeg var barn. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 Jeg trodde vill-trær hadde sure frukter? Vi hadde noen sure epler da jeg var barn. Ikke disse hvertfall - de er kjempegode! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.