Gå til innhold

Blir jeg ikke tatt alvorlig?


jentemeg

Anbefalte innlegg

Går i samtaler på psykiatrien. De vet at jeg risper meg på handa og de vet at jeg har selvmordstanker av og til.. Men ingen forandringer med noe eller noen ting. Blir jeg ikke tatt alvorlig da? Eller er det bare at jeg føler det slik..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Hva er det du vil at de skal gjøre som du ville ta som et tegn på at de tar deg alvorlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du vil at de skal gjøre som du ville ta som et tegn på at de tar deg alvorlig?

Nei det vet jeg ikke helt faktisk.. Vi snakker ikke noe særlig om det heller... Sikkert bare jeg som føler det slik. Så bare glem hele greia...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Nei det vet jeg ikke helt faktisk.. Vi snakker ikke noe særlig om det heller... Sikkert bare jeg som føler det slik. Så bare glem hele greia...

Jeg anbefaler at du leser tråden:

"Lurer på hvorfor det er så vanskelig å bli sett og hørt og ikke minst trodd" fra 02.04 kl. 03:31.

Der står det mer utfyllende om det du spør om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...