Gjest Princess Peach Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 http://gallery.pcapex.com/data/500/good_housekeeping1955.jpg Ja, dette er som å lese om seg selv! 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Selvsagt. Dette er jo barnelærdom for enhver kvinne. ;o) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Selvsagt. Dette er jo barnelærdom for enhver kvinne. ;o) Ja, selvsagt. *stryke underbukser og sokker mens jeg ser lengselsfullt ut vinduet etter min kjære* 0 Siter
flisa Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Jeg samler på sånne bøker de er nesten litt grusomme å lese 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Jeg samler på sånne bøker de er nesten litt grusomme å lese Jeg jobbet en gang på et skolebibliotek og skolen vegg-i-vegg skrøt av at de hadde så mange bøker i sitt nyåpnede bibliotek. Jeg var der nede og kikket litt og bl.a. 5 eksemplarer av "Husmorboka" fra 50-tallet imponerte ikke så veldig... ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Ja, selvsagt. *stryke underbukser og sokker mens jeg ser lengselsfullt ut vinduet etter min kjære* Husk bare å hvil i 15 min før han kommer hjem - og for all del, se fresh ut! ;o) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Jeg samler på sånne bøker de er nesten litt grusomme å lese Ja, litt grusomt. Leser det med litt skrekkblandet fryd. 0 Siter
keinstein Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Et luftslott med luftkone. OBS: Ikke kone med luft i. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Husk bare å hvil i 15 min før han kommer hjem - og for all del, se fresh ut! ;o) Skynder meg å ta på mascara og lipgloss med en gang! Får dole litt, så er jeg nok uthvilt. *fnis* 0 Siter
flisa Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Ja, litt grusomt. Leser det med litt skrekkblandet fryd. Ja, vent med å fortelle - husk det han forteller er viktigere......IIIIIIIIIIIIK 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Ja, vent med å fortelle - husk det han forteller er viktigere......IIIIIIIIIIIIK Hihi. Ja, han har jo så mye spennende å fortelle! 0 Siter
keinstein Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Jeg samler på sånne bøker de er nesten litt grusomme å lese Ikke les bøker om barneoppdragelse fra tidlig på 1900-tallet, de er groteske. Legebøker fra samme tid er hårreisende. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Et luftslott med luftkone. OBS: Ikke kone med luft i. Jeg er nok mer en "kone" med luft i enn en slik perfekt frue som beskrevet her. *promp* 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Ikke les bøker om barneoppdragelse fra tidlig på 1900-tallet, de er groteske. Legebøker fra samme tid er hårreisende. Dr. Spock var jo rene guruen i sin tid. (Var det ikke det han het?) 0 Siter
keinstein Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Husk bare å hvil i 15 min før han kommer hjem - og for all del, se fresh ut! ;o) Å sitte med beina på bordet med hull i sokken i utslitt joggebukse, utslitt t-skjorte, lese Se og Hør, med fett hår i en topp midt på huet og rullingsen i munnviken? 0 Siter
keinstein Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Jeg er nok mer en "kone" med luft i enn en slik perfekt frue som beskrevet her. *promp* Kanskje vi heller vil ha en vi kan slippe lufta helt ut av og putte i skapet? Og eneste utgiften er lappesaker? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Kanskje vi heller vil ha en vi kan slippe lufta helt ut av og putte i skapet? Og eneste utgiften er lappesaker? Det blir da noen uhyre kjedelige familiemiddager med en sånn? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Å sitte med beina på bordet med hull i sokken i utslitt joggebukse, utslitt t-skjorte, lese Se og Hør, med fett hår i en topp midt på huet og rullingsen i munnviken? Er det drømmedama di? 0 Siter
keinstein Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Dr. Spock var jo rene guruen i sin tid. (Var det ikke det han het?) Felles for mange var at de var merkelig opptatt av årelating (folk døde ofte av blodtap) og omskjæring av guttebarn. De var helt hysterisk opptatt av omskjæring. En kombinasjon av omskjæring og årelating skulle kurere alt. I tilleggg til teorier om kvinners "hysteriske" livmor og dennes omfattende virkninger for både mann og kvinne. Hvis vi plusser på med livsfarlig kvikksølvsalve og andre svært giftige remedier, så er det noen skikkelige troll: http://www.circinfo.org/quote.html 0 Siter
keinstein Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Er det drømmedama di? Nope. I kontrast til en blid indisk dame som hjelper mannen på med klærne om morgenen, barberer han og følger han til bussen. Han skal være fin når han kommer på jobben. Hun pynter til han kommer hjem, har alltid maten klar, og alltid med et smil. Hun er universitetsutdannet og fører regnskap for andre hjemme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.