Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I perioder det siste året oppleve jeg at om morgene er jeg veldig støl og veldig svak, så svak at jeg har problemer med å komme meg opp av senga og å trykke på nattlampe brytern er vanskelig, ingen krefter i armene.

Det er vondt å reise meg opp og stå på bena, det svir, de har blitt noe hoven i løpe av nettene, så jeg går bare å sjangle de første 5 min. Alt blir ok etter ca 1\2 time.

Noen som vet hva det kan komme av? Har en periode nå og denne gangen med en mild hodepine, det virke tungt.

Har en jobb der jeg er på føttene heletiden og bruke kroppen mye og kan være utslitt etter en dag med mye tunge tak og det kjennes på kroppen på alle vis. Men alle dager er ikke like og hvile nok får jeg men er så "utkjørt" om morgene. Det sliter.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/243068-st%C3%B8l-og-svak/
Del på andre sider

Fortsetter under...

pappatil2barn

Ut i fra det du skriver så vil jeg tippe at du hadde hatt nytte av å være svært bevisst med hva du spiser i løpet av din arbeidsdag. Du trenger antagelig mat med mye proteiner og karbohydrater for å holde kroppen i gang med så mye fysisk arbeid. Dersom du f.eks ikke får i deg nok protein (kjøtt, fisk, egg osv...) vil kroppen din ikke klare å bygge seg opp igjen etter at du påfører den mye belastning gjennom en lang arbeidsdag. Dermed så tærer kroppen av seg selv, og du blir gradvis svakere.

Husk å spis hver 3.time samt drikk nok. viktig i fysisk krevende aktiviteter!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/243068-st%C3%B8l-og-svak/#findComment-1888676
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...