Gjest Vidigal Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Kan jeg vaske semska skinnputer på håndvask i vaskemaskinen????????????? Det er ikke noe vaskeanvisning i dem. 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 "På håndvask i vaskemaskinen"???? Da er det ikke håndvask. Og nei, er det ordentlig skinn så skal de renses, ikke vaskes. 0 Siter
Gemini Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Det tviler jeg sterkt på. Du må nok kjøpe et spesialmiddel for semsket der du kjøpte sofaen, eller i en annen møbelforretning. 0 Siter
Gjest Vidigal Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Det tviler jeg sterkt på. Du må nok kjøpe et spesialmiddel for semsket der du kjøpte sofaen, eller i en annen møbelforretning. I verstefall, hva kan skje?? Har lyst til å vaske de NÅ. Det lukter hårprodukter av dem. ÆSJ! 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 I verstefall, hva kan skje?? Har lyst til å vaske de NÅ. Det lukter hårprodukter av dem. ÆSJ! De blir sannsynligvis stive og harde og skifter farge. 0 Siter
Velouria Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Jeg vasker j semskede sandaler i vaskemaskina, så jeg hadde tatt sjansen. Det værste som kan skje er at de blir totalt ødelagt, og da har du unnskyldning til å gå til ansaffelse av noen nye puter 0 Siter
Gjest Vidigal Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Jeg vasker j semskede sandaler i vaskemaskina, så jeg hadde tatt sjansen. Det værste som kan skje er at de blir totalt ødelagt, og da har du unnskyldning til å gå til ansaffelse av noen nye puter Kjempe bra. Nå ligger de i vaskemaskinen. Som du skriver, kanskje er jeg heldig og får en god grunn til å kjøpe nye ;o) 0 Siter
Gjest girl with no name Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Du er sikker på at det er semsket skinn da? Ikke noe slikt som ligner bare? 0 Siter
Gjest Vidigal Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Du er sikker på at det er semsket skinn da? Ikke noe slikt som ligner bare? he he he he... kanskje det bare ar noe som lignet. For nå er de vasket og henger til tørk, og helt utrolig de er like fine..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.