Gå til innhold

steike fiskepinner

Gjest også litt "blånn"

Anbefalte innlegg

Gjest også litt "blånn"
Skrevet

Hvorfor blir de alltid ødelagt når jeg steker de? Jeg har smør i panna og vender dem.

Fortsetter under...

Skrevet

De blir ikke ødelagt i stekeovnen, for da trenger du ikke snu dem.

Gjest Frustrert frue
Skrevet

De blir ikke ødelagt i stekeovnen, for da trenger du ikke snu dem.

Hæ? I ovnen??

Hvordan gjør du det? Fortell:o)

Grader? Hvor lenge?

Så lurt, jeg hater å steke fiskepinner, det stinker i hele huset og de blir så teite:o)

Skrevet

Les på pakken om det skal brukes margarin. Det står på den typen jeg kjøper at man ikke trenger margarin eller olje.

Skrevet

Les på pakken om det skal brukes margarin. Det står på den typen jeg kjøper at man ikke trenger margarin eller olje.

sto på en pakke som jeg kjøpte en gang, at jeg ikke skulle bruke smør/olje i panna, men da satt de seg bare fast. syns det ble bedre med olje i panna..

Gjest også litt "blånn"
Skrevet

Hæ? I ovnen??

Grader? Hvor lenge?

Så lurt, jeg hater å steke fiskepinner, det stinker i hele huset og de blir så teite:o)

Vi har kun hatt det 2-3 ganger på 6 år, så det er ikke så ofte. Ungene synes det er godt, og jeg hadde til pommes frites og tomatbønner.

Annonse

Skrevet

Vi har kun hatt det 2-3 ganger på 6 år, så det er ikke så ofte. Ungene synes det er godt, og jeg hadde til pommes frites og tomatbønner.

Jeg synes fiskepinner er kjempegodt jeg! :o) Men jeg har det ikke så veldig ofte da, ungene spiser det, men de er ikke overbegeistret og når jeg er alene spiser jeg heller noe annet, som kylling eller ovnsbakt laks.

Skrevet

Hæ? I ovnen??

Grader? Hvor lenge?

Selv kan jeg ikke utstå fiskepinner, så det er sagt. Men det sklir ned, hvis jeg har lettrømme på.

I stekeovn: 225 grader i 10 - 12 minutter står det på pakken jeg har i fryseren. Det er av merke Findus.

Skrevet

Hæ? I ovnen??

Grader? Hvor lenge?

Har de bare i ovnen jeg og, bruker bare å skru den på tja.. 175 grader kanskje? Varmluft er best, da blir de litt sprø:) Brukte å ha ris, grønnsaker og kanskje en fiskesaus til, men nå er det slutt. Trodde det var sunt, men trimme-Kari sier det er junk-food:(

Gjest soljenta_83
Skrevet

Jeg synes fiskepinner er kjempegodt jeg! :o) Men jeg har det ikke så veldig ofte da, ungene spiser det, men de er ikke overbegeistret og når jeg er alene spiser jeg heller noe annet, som kylling eller ovnsbakt laks.

Ovnsbakt laks hørtes kjempegodt ut nå. Hvordan pleier du å lage det? Og hva har du til?

Skrevet

Ovnsbakt laks hørtes kjempegodt ut nå. Hvordan pleier du å lage det? Og hva har du til?

Jeg tar et stort stykke aluminumsfolie og smører litt smør på midten. Der legger jeg et laksestykke til en person. Så legger jeg på potetskiver, gulrotskiver, buketter av blomkål og broccoli og evt. litt mais f.eks. Så noen små smørklatter, litt salt og pepper. Pakker så folien rundt det hele, gjerne ett lag til for sikkerhets skyld.

Legger det i varm stekeovn, 200 grader i en times tid. Nammmm!!!! Det tror jeg sannelig jeg skal ha i dag!

Gjest soljenta_83
Skrevet

Jeg tar et stort stykke aluminumsfolie og smører litt smør på midten. Der legger jeg et laksestykke til en person. Så legger jeg på potetskiver, gulrotskiver, buketter av blomkål og broccoli og evt. litt mais f.eks. Så noen små smørklatter, litt salt og pepper. Pakker så folien rundt det hele, gjerne ett lag til for sikkerhets skyld.

Legger det i varm stekeovn, 200 grader i en times tid. Nammmm!!!! Det tror jeg sannelig jeg skal ha i dag!

Mmm.. det hørtes godt ut. Det tror jeg at jeg må lage til uka :)Tusen takk

Annonse

Gjest også litt "blånn"
Skrevet

Det er et signal om at du ikke bør spise dem. Æsj.

De var nykjøpt og fin dato på dem.

Skrevet

De var nykjøpt og fin dato på dem.

Jeg tenkte mer på at fiskepinner er æsjmat, uansett hvor ferske de er. Guffen, grå fisk og et ekkelt fettlag utenpå. *grøss*

Gjest soljenta_83
Skrevet

Lønner det seg å ha dem i folie eller bare i en ildfast ovn? Fisken blir vel kanskje bløtere i folie?

Skrevet

Lønner det seg å ha dem i folie eller bare i en ildfast ovn? Fisken blir vel kanskje bløtere i folie?

Jeg bruker folie og det blir kjempegodt! Har faktisk en porsjon stående i ovnen akkurat nå. :o)

Skrevet

Jeg tenkte mer på at fiskepinner er æsjmat, uansett hvor ferske de er. Guffen, grå fisk og et ekkelt fettlag utenpå. *grøss*

Konstruktivt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...