keinstein Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Når somaliere skal sendes hjem til Somalia, så er islamisme veldig truende og vi tør ikke sende dem hjem. Når islamister har sitt virke i Norge, så er det ikke truende, da er de berikere av det norske samfunn? En politiker i Norge sier at "Endelig er vi på vei mot en løsning i Somalia" da han får vite at sharialover er under innføring der. Er det ikke den samme islamismen? 0 Siter
Prozak Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 All -isme er både truende og ondt, og skal hverken aksepteres eller respekteres. ".........................................." 0 Siter
McLoud Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 All -isme er både truende og ondt, og skal hverken aksepteres eller respekteres. ".........................................." Bilisme også? 0 Siter
Prozak Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Bilisme også? Definitivt. I det minste er det ihvertfall jævlig farlige greier. Det dør f.eks mange flere i norge av bil-isme enn islam-isme hvert år. "........................................." 0 Siter
Gjest nå er det nok Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Send dem hjem og meld deg inn her: http://www.vigrid.net/index.htm 0 Siter
keinstein Skrevet 24. august 2006 Forfatter Skrevet 24. august 2006 All -isme er både truende og ondt, og skal hverken aksepteres eller respekteres. ".........................................." Litt av mitt poeng er at den historisk forandrer seg etter hvor mye makt den oppnår. I Afganistan ble den motatt med glede, helt til islamistene innførte så mye tvang, ufrihet og vold at folk heller ville ha krimialiteten og krigen tilbake. I Somalia har den to ansikter: den harde og brutale innfører shariadomstoler og den milde står for PR. Profeten oppfordrer til lureri i versene som handler om da han lurte islams fiender. 0 Siter
keinstein Skrevet 24. august 2006 Forfatter Skrevet 24. august 2006 Send dem hjem og meld deg inn her: http://www.vigrid.net/index.htm Hehe. Urimelighet mottas med takk. 0 Siter
keinstein Skrevet 24. august 2006 Forfatter Skrevet 24. august 2006 Bilisme også? Botulisme er direkte farlig. Syklisme kan være irriterende for bilisme :-) isme (av gr. -ismos, via lat. -ismus og fr. -isme), retning innen filosofi, kunst, litteratur, politikk etc. som ender på -isme. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 vil det bety at alle somaliere , uansett om de er fra et området som i dag regnes som utrygt kan bli sendt tilbake dit? 0 Siter
Mista nikket Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Botulisme er direkte farlig. Syklisme kan være irriterende for bilisme :-) isme (av gr. -ismos, via lat. -ismus og fr. -isme), retning innen filosofi, kunst, litteratur, politikk etc. som ender på -isme. fanatisme er vel blant det farligste 0 Siter
keinstein Skrevet 24. august 2006 Forfatter Skrevet 24. august 2006 vil det bety at alle somaliere , uansett om de er fra et området som i dag regnes som utrygt kan bli sendt tilbake dit? Det er et åpent spørsmål. Poenget er at det er farlig i noens øyne og ufarlig i andres. 0 Siter
keinstein Skrevet 24. august 2006 Forfatter Skrevet 24. august 2006 fanatisme er vel blant det farligste Fanatisk syklisme? 0 Siter
Mista nikket Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Fanatisk syklisme? Ja, f.eks det. Kan du ikke se de for deg der de sykler avgårde. Nitramper og stive i blikket. De ser hverken til høyre eller venstre og blåser i om de kjører på noen. Skader de noen uskyldige underveis, gjør det ikkeno. De har i hvertfall fått gjort det de ville, syklet. 0 Siter
flisa Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Send dem hjem og meld deg inn her: http://www.vigrid.net/index.htm vigrid er mot jøder og negre og alt annet - hehe 0 Siter
nanna Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 Hver gang jeg ser nicket ditt, så er det under innlegg med liknende innhold. Merkelig det der. 0 Siter
keinstein Skrevet 25. august 2006 Forfatter Skrevet 25. august 2006 Hver gang jeg ser nicket ditt, så er det under innlegg med liknende innhold. Merkelig det der. Da har du et for sterkt fokus på "slike ting"? Ellers så skriver jeg om mye annet også. 95% er utenfor dette emnet, hvis du gidder se etter. Jeg elsker innlegg som prøver å ilegge meg hovedfokus på noe jeg ikke prioriterer. I dag er det forresten katter og grevlinghunder. Jeg har en av hver på besøk. De som ikke gidder se dypere i meg, de driter jeg i. Som Flisa sier. 0 Siter
keinstein Skrevet 25. august 2006 Forfatter Skrevet 25. august 2006 vigrid er mot jøder og negre og alt annet - hehe Jeg syns vigrid, eller hva de kaller seg, bør lære å knytte skolissene før de lager nettsider og åpner kjeften. Men det er en kultur det også, å ikke like ting mener jeg. Jeg skal lage en side hvor jeg taler mot beinbrudd, psykopater og influensa, hvis du lover at det forandrer på noe. 0 Siter
nanna Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 Da har du et for sterkt fokus på "slike ting"? Ellers så skriver jeg om mye annet også. 95% er utenfor dette emnet, hvis du gidder se etter. Jeg elsker innlegg som prøver å ilegge meg hovedfokus på noe jeg ikke prioriterer. I dag er det forresten katter og grevlinghunder. Jeg har en av hver på besøk. De som ikke gidder se dypere i meg, de driter jeg i. Som Flisa sier. Så hyggelig. Lykke til på veien mot selvinnsikten. 0 Siter
keinstein Skrevet 25. august 2006 Forfatter Skrevet 25. august 2006 Så hyggelig. Lykke til på veien mot selvinnsikten. Jeg er et sort hull. 0 Siter
Gjest ikke nick nå nei,(K)einstein Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 Jeg er et sort hull. jeg finner deg meget spennende! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.