Åsemor Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Hvor får man kjøpt sydvester i voksenstørrelser? (Kjeder eller nettbutikker...) Har nå 3 stykker til barnet, men ingen til meg selv. Fryktelig synd om jeg ikke kan bli med ut i regnet. 0 Siter
Gjest maritim Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 http://www.maritim.no/ Sydvest gul eller grønn for 96 kroner. 0 Siter
Åsemor Skrevet 24. august 2006 Forfatter Skrevet 24. august 2006 http://www.maritim.no/ Sydvest gul eller grønn for 96 kroner. Tusen takk for svar! Har bestilt en gul til meg og en grønn til gubben. 0 Siter
Åsemor Skrevet 24. august 2006 Forfatter Skrevet 24. august 2006 http://www.maritim.no/ Sydvest gul eller grønn for 96 kroner. Wow, men å opplyse om en porto på 159 kr, det rakk jeg ikke å lese meg til først... Da ble de helvetes dyre, gitt. 0 Siter
Gemini Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Wow, men å opplyse om en porto på 159 kr, det rakk jeg ikke å lese meg til først... Da ble de helvetes dyre, gitt. Ja, de koster 49 kr på xxl.no da. Og 137 i porto (i alle fall hvis du kjøper 2). 0 Siter
Åsemor Skrevet 24. august 2006 Forfatter Skrevet 24. august 2006 Ja, de koster 49 kr på xxl.no da. Og 137 i porto (i alle fall hvis du kjøper 2). Vel vel... Får prøve å huske det til neste gang jeg skal kjøpe sydvester. Takk for tips. 0 Siter
mAd Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Hvor gammel er barnet ditt? Jeg er ute etter sydvest til min på fire, men vet da søren hvor jeg kan finne det *gruble* 0 Siter
Åsemor Skrevet 24. august 2006 Forfatter Skrevet 24. august 2006 Hvor gammel er barnet ditt? Jeg er ute etter sydvest til min på fire, men vet da søren hvor jeg kan finne det *gruble* Har funnet en på sparkjop.no, en på Laban og Laboline-butikk, også en som ikke er helt sydvest men regn-hatt på H&M. 0 Siter
sheba Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 mener også felleskjøpet har, men nå har du vel som jeg leste, allerede bestilt:-) aner ikke om de er billigere.. 0 Siter
Gemini Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Hvor gammel er barnet ditt? Jeg er ute etter sydvest til min på fire, men vet da søren hvor jeg kan finne det *gruble* xxl.no har sydvest, både til barn og voksne. Skriv sydvest i søkefeltet, ikke bla ned i kategorier, jeg fant ikke under regntøy, men allikevel fikk jeg treff når jeg søkte i søkefeltet på siden deres. 0 Siter
mAd Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 xxl.no har sydvest, både til barn og voksne. Skriv sydvest i søkefeltet, ikke bla ned i kategorier, jeg fant ikke under regntøy, men allikevel fikk jeg treff når jeg søkte i søkefeltet på siden deres. Takk, men de var litt store. Skylder på ammetåka da jeg skrev "min på fire", for jeg mente fire MÅNEDER, hehe 0 Siter
mAd Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 Har funnet en på sparkjop.no, en på Laban og Laboline-butikk, også en som ikke er helt sydvest men regn-hatt på H&M. Takk, skal se hva jeg finner. De på sparkjøp ble litt store. Jeg skrev *litt* feil, gutten min er fire MÅNEDER, ikke år 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 Hvor gammel er barnet ditt? Jeg er ute etter sydvest til min på fire, men vet da søren hvor jeg kan finne det *gruble* Får du en på 4 mnd til å ha på seg sydvest? Og hvorfor egentlig? Så små er vel ikke ute i regnet annet enn i vogn med regntrekk? 0 Siter
mAd Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 Får du en på 4 mnd til å ha på seg sydvest? Og hvorfor egentlig? Så små er vel ikke ute i regnet annet enn i vogn med regntrekk? Jeg bruker ikke vogn, bare bæretøy (mei tai), så nå planlegger jeg høsten 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. august 2006 Forfatter Skrevet 25. august 2006 Takk, skal se hva jeg finner. De på sparkjøp ble litt store. Jeg skrev *litt* feil, gutten min er fire MÅNEDER, ikke år Da kan han vel umulig trenge sydvest før om et år? 0 Siter
mAd Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Da kan han vel umulig trenge sydvest før om et år? Joda, bruker ikke vogn, bare bæresele (mei tai/sjal), så da trenger jeg en sydvest før høsten setter inn 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.