Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

4barns mor-77 skrev (På 29.8.2006 den 1.03):

siste barnet kom i mai 2002, og krøllene er der fremdeles ja... umulig å ha med å gjøre... sukk..

Kjøp deg ordentlig slettetang hos frisør, koster en formue. Men er verdt hver krone.

Så kan du variere med slett noen dager:)

EllaJo skrev (På 24.8.2006 den 19.53):

Nei, faktisk ikke. Det er ikke fine krøller, nei. Litt her og der, mer på den ene siden. Ser ut som et bustetroll om jeg lufttørker håret, så det er mest til bryderi....

Kjøp deg ei god slettetang på hos frisøren

4barns mor-77
  dina2 skrev (På 21.10.2006 den 7.37):

Kjøp deg ordentlig slettetang hos frisør, koster en formue. Men er verdt hver krone.

Så kan du variere med slett noen dager:)

Har lurt litt på det... Men nå har jeg informert gubben om at jeg ønsker meg det til jul, så da får jeg vel ikke kjøpe noe sjøl...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...