Gå til innhold

Forbaska svigermor

Anbefalte innlegg

Gjest Midjemål
Skrevet

Ute på byen er vel ikke synonymt med å drikke seg totalt fra sans og samling? De kan jo være noen venninner som treffes over en kopp kaffe eller et glass vin? En tur på kino?

Hva med de som trener 1-2 dager i uka selv om de har småbarn - er de like ansvarsløse de og?

Vel, det er kanskje litt forskjell på å trene 1-2 timer og det å være ute "hele" kvelden? Når man trener holder man også kroppen sunn og frisk. - Typisk at noen forsvarer sine "laster" ved å trekke inn andre urellevante ting.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

22

• flisa

15

• Lillemus

8

• Mrs. Wallace

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

What?

Kan man ikke være borte hjemmefra én kveld i uken når man har barn?

Nei, er du gal! Har man først fått barn så skal man holde dem i hånden 24/7 til de er myndige. Vet du ikke det!? ;o)

Skrevet

JEG synes det.. går det ikke an å være hjemme en helg - sammen, med barna? Det går jo bort 2 dager pr. uke... En dag til å være fyllasyk:)

Om det å gå ut betyr at du må drikke deg fra sans og samling hver gang tror jeg det er du som har et problem:-)

Skrevet

Vel, det er kanskje litt forskjell på å trene 1-2 timer og det å være ute "hele" kvelden? Når man trener holder man også kroppen sunn og frisk. - Typisk at noen forsvarer sine "laster" ved å trekke inn andre urellevante ting.

Ved å ha en skravlekveld med venninner så holder man hodet ungt og friskt - like viktig det!

Gjest Persille
Skrevet

Nei, er du gal! Har man først fått barn så skal man holde dem i hånden 24/7 til de er myndige. Vet du ikke det!? ;o)

Herregud - jeg kommer jo aldri til å bli noen god mor?

Ikke nok med at jeg ikke bor med faren, serverer brus på hverdager og ikke har brukt Reima noen gang - men jeg går ut i tillegg!

*hulker over skrivebordet*

Gjest Persille
Skrevet

Man holder seg sunn og frisk (mentalt sett) ved å gjøre andre ting enn å være sammen med de samme menneskene hver eneste kveld også.

Skrevet

JEG synes det.. går det ikke an å være hjemme en helg - sammen, med barna? Det går jo bort 2 dager pr. uke... En dag til å være fyllasyk:)

For det første, så kommer det vel an på hvor gamle barna er. Er de 2 og 4 år, så er de vel ikke våkne om kvelden uansett.

For det andre - er "ut" ensbetydende med fyll og påfølgende fyllesjuke for deg, så kan jeg skjønne det. Imidlertid er det ikke det for alle.

"........................................"

Skrevet

Ikke nok med at jeg ikke bor med faren, serverer brus på hverdager og ikke har brukt Reima noen gang - men jeg går ut i tillegg!

Hvis god mor er å være så krampaktig "korrekt" som enkelte i sin ultrakonservativisme forfekter, så foretrekker jeg kvinner som ikke er "gode mødre" :-)

"............................................"

Skrevet

Det er bra det er noen her som sørger for å holde standarden oppe da

;)

Gjest Persille
Skrevet

Hvis god mor er å være så krampaktig "korrekt" som enkelte i sin ultrakonservativisme forfekter, så foretrekker jeg kvinner som ikke er "gode mødre" :-)

"............................................"

*fniser*

Da kommer du ikke til familiehimmelen vet du...

Skrevet

Så for deg er det likhetstegn mellom og gå ut og "laster" av typen alkohol etc.? Du er vel en smule snever, er du ikke?

Skrevet

*fniser*

Da kommer du ikke til familiehimmelen vet du...

*LOL* Den familiehimmelen er jeg 99% sikker på ville fortone seg som Helvete for meg, så den er jeg med på :-)

"........................................."

Skrevet

Det er bra det er noen her som sørger for å holde standarden oppe da

;)

Hehe. ;o)

Skrevet

åååå¨så man må drikke! - det falt meg ikke inn. jeg så for meg at hun gikk på kino med en venninne el.

Klart man må drikke. Og ikke bare litt, heller!

"........................................."

Skrevet

..eller aller helst enda lenger. Kanskje det er nettopp det trådstarters svigermor driver med?

Skrevet

*Klapper Persille på ryggen* Det er nok ikke håp for våre barn, sånn er det bare. ;o)

Skrevet

Svigermor har rett, du er for mye ute. Men jeg støtter deg likevel, svigermødre burde vært fratatt alle muligheter til å uttale seg.

Gjest Midjemål
Skrevet

Så for deg er det likhetstegn mellom og gå ut og "laster" av typen alkohol etc.? Du er vel en smule snever, er du ikke?

Nå var ikke min kommentar rettet mot denne tråden, men mot andre ting som diskuteres, men den tok du kanskje ikke? Det jeg mente er at når noen blir konfrontert med noe de ikke selv liker, så sammenligner de seg alltid med andre for å skjule seg selv.

Skrevet

Nå var ikke min kommentar rettet mot denne tråden, men mot andre ting som diskuteres, men den tok du kanskje ikke? Det jeg mente er at når noen blir konfrontert med noe de ikke selv liker, så sammenligner de seg alltid med andre for å skjule seg selv.

Jøss, virkelig, gjør de?

Gjest Voksen i hvertfall
Skrevet

Jeg syns 1 gang i uka er mye!

Er jo ikke sikkert mannen din er enig selv om han sier at han er det.

Du høres ikke akkurat mye voksen ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...