Gå til innhold

Forbaska svigermor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

22

• flisa

15

• Lillemus

8

• Mrs. Wallace

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Klart man må drikke. Og ikke bare litt, heller!

"........................................."

jeg har jo ÅR å ta igjen!

Skrevet

Jeg syns 1 gang i uka er mye!

Er jo ikke sikkert mannen din er enig selv om han sier at han er det.

Du høres ikke akkurat mye voksen ut.

hender jeg er borte 3 ganger i uka også jeg....*arrester meg*

Skrevet

Hva mener du med ute?

Ute på byen, ute på trening?

Er jo litt forskjell om du går ut på trening eller på kaffe besøk eller om du drar ut på byen og drikker sammen med venninnene dine en gangi uka.

Er det på byen du er, så syntes jeg det er mye.

Skrevet

*Kaster Flisa i bakken, vrenger armene hennes bak på ryggen og smekker håndjerna på* Makan til oppførsel av ei mor, da gitt!

Gjest rett over gangen
Skrevet

Hva mener du med ute?

Er jo litt forskjell om du går ut på trening eller på kaffe besøk eller om du drar ut på byen og drikker sammen med venninnene dine en gangi uka.

Jeg kjenner henne, hun er en beryktet balløve.

Gjest på badevekta
Skrevet

*Kaster Flisa i bakken, vrenger armene hennes bak på ryggen og smekker håndjerna på* Makan til oppførsel av ei mor, da gitt!

Det klarer du ikke, hun er over 100...

Skrevet

Hva mener du med ute?

Hæ? Antall timer vekk er det samme.....

Skrevet

Noen klarer å gå på byen uten å bli fyllesjuk dagen etter, skjønner du...

Dessuten går man vel som regel ut etter at barna er i seng, så jeg kan ikke skjønne annet enn at barna ikke lider av det.

Selv har jeg en hobby en fast kveld i uken, da går jeg ca. en time før barna legger seg. Er det like ille?

Jeg sidestiller ikke hobby med å gå på fest :) Men det er min mening, ikke andres:)

Gjest Voksen i hvertfall
Skrevet

Det er jeg og det!! Men dette er snakk om UT PÅ BYN! Syns liksom forskjellen er stor. ;)

Skrevet

Hæ? Antall timer vekk er det samme.....

hmmm... var ikke sånn jeg mente...

Det jeg mente er at om man går på byen en ganger i uken så er det for mye:)

Jeg går ikke ut så mye engang, joda, jeg går på kino, trening, turer osv... men jeg går ikke ut på byen å dirkker meg full..

En av grunnene til at jeg spurte om det var fordi i min kjøre hjembygd ser man småbarnsforeldre ute både fredag og lørdag, og noen ganger onsdag, skrålende og drita fulle...

Dette syntes ikke jeg noe særlig om som barn av alkoholikere, og ville unlatt å gjort det selv om jeg hadde barn.

Skrevet

Det er jeg og det!! Men dette er snakk om UT PÅ BYN! Syns liksom forskjellen er stor. ;)

Jeg går ofte UT PÅ BY'N - men jeg kjører jo bil jeg da.

Skrevet

Det klarer du ikke, hun er over 100...

jepp - "dundre på hundre" :)

Skrevet

jepp - "dundre på hundre" :)

I så fall er du verdens herligste "dundre på hundre"! :o)

Skrevet

I så fall er du verdens herligste "dundre på hundre"! :o)

Så klart :)

Gjest Persille
Skrevet

*LOL* Den familiehimmelen er jeg 99% sikker på ville fortone seg som Helvete for meg, så den er jeg med på :-)

"........................................."

Ok, så da kan vi ha fest og moro på nedsiden i stedet for?

:)

Gjest Persille
Skrevet

*Klapper Persille på ryggen* Det er nok ikke håp for våre barn, sånn er det bare. ;o)

Jaja, godt vi er flere om det da hvertfall...

*takker for støtte*

Gjest Voksen i hvertfall
Skrevet

Jeg går ofte UT PÅ BY'N - men jeg kjører jo bil jeg da.

Oj, snakk om og virkelig måtte ha det inn med teskje.

Jeg mener ikke shopping, en tur på cafe med venninner, skravlekvelder, kino med venninner osv.

Jeg mener UTE PÅ BYN.

Å feste.

DET er veldig ofte å gå ut en gang i uka når man er foreldre! Syns 1 gang hver 14. dag er mye og jeg.

Jeg er også på venninnebesøk, ute og spiser mat, skravlemøter, hobbykvelder osv med venninner. Oj jeg mener det er stor forkjell fra å være ute på byn !

Skrevet

Oj, snakk om og virkelig måtte ha det inn med teskje.

Jeg mener ikke shopping, en tur på cafe med venninner, skravlekvelder, kino med venninner osv.

Jeg mener UTE PÅ BYN.

Å feste.

DET er veldig ofte å gå ut en gang i uka når man er foreldre! Syns 1 gang hver 14. dag er mye og jeg.

Jeg er også på venninnebesøk, ute og spiser mat, skravlemøter, hobbykvelder osv med venninner. Oj jeg mener det er stor forkjell fra å være ute på byn !

Hvis man fester seg kanonfull og er dårlig hele dagen derpå er det selvfølgelig for ofte.

Men om man tar noen få halvlitere, danser og har det gøy og er i like fin form neste morgen? Hva er galt da?

Skrevet

For å kunne danne seg en mening om det, så kommer det helt ann på hva du mener med "ut på byen".

Er det for å drikke og feste mens mann og barn er hjemme, så er kanskje en gang i uken litt i meste laget for de fleste.

Men er det for å besøke venninner, gå på kino, koble av litt etc - så tror jeg de fleste synes det er helt "normalt".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...